='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 16 kwietnia 2014

** Earthnicity cienie mineralne- recenzja + swatche 7 kolorów **

Jak już pewnie wiecie, bardzo lubię cienie sypkie. W moje ręce dostały się kolejne sztuki takowych firmy Earthnicity. Mimo tego, że już robiłam recenzję odcieni Plum i Royal, to postanowiłam, że pokażę Wam resztę. Moim zdaniem kolorki są interesujące, a same cienie bardzo dobrej jakości. Zapraszam więc do czytania !


Informacje ogólne:

  • firma: Earthnicity
  • nazwa: EARTHNICITY MINERALNE CIENIE DO POWIEK
  • cena: 31,99 zł
  • pojemność: 3 ml, -> 1,2 g
  • dostępność: sklep earthnicity.pl

"Cienie mineralne Earthnicity są niezwykle trwałe, a ich kolory zachwycają nasyceniem naturalnych barw. Dostępne są w wielu wyjątkowych odcieniach."


Moja opinia:
Cienie są naprawdę dobrej jakości. Nakładanie jest dziecinnie proste, gdyż posiadają dodatkowe sitko. Przychodzą w ładnych pudełeczkach. Pięknie wyglądają, a kolory są nasycone i dobrze napigmentowane. Wybrałam kolory bardziej stonowane, które nadadzą się na dzień jak i na wieczór. Jeśli pamiętacie mój ostatni makijaż- to tam użyłam w większości tych kolorów. Dodatkową zaletą jest fakt, że cienie są mineralne i nie takie drogie ! Zobaczcie, jak się prezentują swatche:





Ogólnie mówiąc, jestem zadowolona z tych cieni i polecam gorąco ! ;)

Miałyście cienie tej firmy? Co o nich sądzicie?

Pozdrawiam
M.

12 komentarzy:

  1. Cudne kolorki. Najbardziej wpadły mi w oko -champagne- i -royal- :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też te dwa kolorki spodobały się najbardziej :)

      Usuń
  2. Podobają mi się :) Szczególnie brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lilak i śliwka najbardziej mi się podobają. bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampański chętnie widziałabym u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestewm z nich bardzo zadowolna,utrzymuja się bardzo długo na powiece.

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne odcienie, royal przecudny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.