='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 3 kwietnia 2014

** Diamond Lash Little Wink Series - Airy Eye - sztuczne rzęsy warte uwagi **

Ostatnio kilka nowych par sztucznych rzęs zagościło w mojej kosmetyczce . Te najnowsze to właśnie rzęsy Diamond Lash ze sklepu Pinky Paradise . Jeśli chcecie wiedzieć, co o nich myślę, to czytajcie dalej !




Informacje ogólne:

  • firma: Diamond Lash
  • nazwa: Diamond Lash Little Wink Series - Airy Eye
  • ilość par: 5
  • cena: 19 $
  • dostępność: pinkyparadise.com



Moja opinia:
Rzęsy są czarne i gęste. W dotyku przypominają mi moje własne. Podoba mi się to, że zostały umieszczone na przezroczystym pasku, dzięki temu wyglądają naturalnie nawet bez narysowanej kreski. Rozszerzają się na zewnętrznej stronie, co ładnie podkreśla spojrzenie. Polecam je w szczególności na wieczór, jakąś imprezę czy randkę, bo ze smoky eye będą świetnie współgrać. Miałam pewne obawy, że rzęsy będą takie typowo 'plastikowe' jak niektóre dostępne w sklepach. Tak na szczęście nie jest, bo gdy je biorę do ręki, to czuję ich naturalność. Moim zdaniem produkt wart swojej ceny.






A poniżej mały gadżecik, który był chyba gratisem od sklepu. Na początku nie wiedziałam, co to. Są to takie dwa kawałki materiału z małymi ząbkami, które pomagają nam przytrzymać włosy podczas wykonywania makijażu. Jeśli włosy mamy już gotowe, a nie chcemy wgnieceń od klamry czy wsuwek, to te dwa prostokąciki będą przydatne:






Wracając do rzęs, poniżej makijaż oka, w którym je wykorzystałam.


W sklepie pinkyparadise.com jest cała masa różnego typu rzęs, jeśli szukacie konkretnego typu. Mi się bardzo spodobał ten kształt i lubię wykonywać makijaże wieczorowe używając tych rzęs.

Co sądzicie o tych rzęsach? Lubicie taki efekt?

Pozdrawiam
M.

21 komentarzy:

  1. mam kilka kompletów rzęs, ale nigdy nie używałam. muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te rzęsiska :) szkoda, że ja nawet nie umiałabym ich przyczepić :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzęsy prezentują się pięknie! Ja swoje kupuję w chińskim sklepie ;p
    Odwiedź i mnie czasem ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentują te rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty jak sobie strzelisz makijaż to mi szczęka opada, nawet przyklejasz rzęsy jak profesjonalistka. Ja to jak już muszę to męczę się nie wiem ile i jeszcze mam później poprawki :D cena rzęs bardzo wysoka, ale w sumie dużo par, i skoro imitują naturalne, to rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzęsy dają bardzo fajny efekt dla mojej popadającej powieki byłyby w sam raz, śliczny makijaż też coś dla moich oczów

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam rzęsy z tej serii i normalnie są to na razie najlepsze rzęsy z jakimi miałam do czynienia. Miękkie i ładne kształty. Chyba przyjdę do Ciebie na wymianę chociaż jednej pary ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszło Ci oko :)
    A o tym czymś na włosy pierwsze słyszę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. są piękne i wcale nie emanują sztucznoscią

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie efekt jest śliczny :) Te gadżety do włosów są ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę powiedzieć, że rzęsy prezentuję się świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja strasznie nie lubię doklejanych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już dość dawno zamówiłam sobie pakiet sztucznych rzęs na ebay'u, tylko moje są właśnie na czarnym pasku, więc kreska jest obowiązkowa, przydałyby mi się też takie na bezbarwnym paseczku, chociaż w sumie i tak rzadko przyklejam sztuczne, ale tak na wszelki wypadek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale rzesiory ! :)
    Milo sie czyta twojego bloga

    izey-izabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny model, gęste i widoczne ale nie wyglądają tak tanio jak niektóre rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.