='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

**Collection 2000 Dazzle Me Eye Dust -cienie sypkie - moja opinia **

Chciałabym Wam przedstawić moją opinię na temat cieni, które są tanie i całkiem dobre. Składając kiedyś zamówienie na allegro, dokupiłam u jednego użytkownika bardzo tanie cienie do powiek. Były to właśnie te z Collection 2000. Za jeden zapłaciłam jakieś 2 zł, czyli bardzo mało. Chciałam zobaczyć, jak się będą sprawować.




Informacje ogólne:
  • marka: Collection 2000
  • nazwa: Collection 2000 Dazzle Me Eye Dust ( Enigma 21, Paradise 21 )
  • pojemność: 4 g
  • cena: różna, maks. 15 zł/szt.
  • dostępność: allegro



Moja opinia:
Jak za taką cenę, to cienie są naprawdę przyzwoite. Nakładam je palcami, bo wtedy najlepiej oddają swój prawdziwy kolor na powiece. Wiadomo, że bez bazy pod cienie ani rusz, więc te cienie, jak i większość innych trzymają się na niej cały dzień. Pigmentacja też całkiem dobra, choć szału nie ma ;) Na zdjęciach cienie są nałożone bez bazy, a i tak ładnie wyglądają. Z aplikacją nie ma problemu, jest w nich przydatne sitko. Jaśniejszy cień ( Paradise) świetnie się sprawdza jako rozświetlacz wewnętrznego kącika oka. Zaś zielony ( Enigma) pięknie podkreśli każde Smoky Eye.  Ogólnie mówiąc, jeśli szukacie czegoś taniego i efektownego, to polecam Wam te cienie.







Miałyście już te cienie? Lubicie takie kolory?

Pozdrawiam
M.

18 komentarzy:

  1. Złotko jest boskie..... ale ten ciemny też jest całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak mam je i bardzo lubię :) Szczególnie ten co opalizuje na takie ciepłe złotko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności , wyglądają zachęcająco, a cena jeszcze bardziej kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten ciemniejszy jest niesamowity :D Bardzo mi się spodobały :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo efektowne te cienie, szczególnie enigma. Na oku musi wyglądać cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Złoto bardzo mi się podoba, choć ten ciemniejszy też jest fajny ;) Nie używałam jeszcze sypkich cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna pigmentacja, nono fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oba mają śliczne odcienie i chętnie bym je użyła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki śliczne:)mam kilka sypkich cieni ale akurat nie takie i tez nie narzekam :)poproszę jakiś makijaż z ich udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zakładce 'makeup' znajdziesz makijaż, który wykonałam na mojej siostrze, tam użyłam :)ale na pewno się jeszcze jakiś makijaż zrobi nimi :)

      Usuń
  10. pierwszy raz je widzę, wyglądają super :-) nie wiem jak to się stało, że dopiero trafiłam na Twojego bloga, bo do siostry zaglądam od dawna, ale jestem i tu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nie miałam żadnych sypkich cieni, ale przymierzam się do zakupu

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow fantastycznie wyglądają, zwłaszcza ten ciemny cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam niestety i pewnie długo mieć nie będę bo jeszcze nie mam wprawy w obsłudze tego rodzaju cieni :( / Zapraszam Cię na moj blog, czeka tam na Ciebie pewna informacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten jaśniejszy i całkiem fajny jest, no i kosztuje grosze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne <3 aż zazdroszczę Ci, że je masz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.