='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 20 marca 2014

** Wyniki rozdania z Sammy Dress **

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj krótko i na temat, na pewno jesteście ciekawe, kto wygrał rozdanie z Sammy Dress. Mnóstwo czasu mi zajęło wypisywanie tych wszystkich losów . Mam nadzieję, że zwycięzca się ucieszy !




Szkoda, że nie mogę nagrodzić każdej osoby, ale takie są zasady. Nie bójcie, się bo jeszcze będzie okazja, żeby coś wygrać na tym blogu. Kto wie, może zrobimy kolejne takie rozdanie, bo widzę, że bardzo je lubicie ;)

Nie będę owijać w bawełnę i poniżej zdjęcie zgłoszenia zwycięzcy:


Gratuluję Marto i czekam na Twój mail  !

Zwyciężczyni wybrała sobie świetny prezent ( ja bym się bardzo z takiego ucieszyła ):



Cieszę się, że tyle osób wzięło udział w rozdaniu i dziękuję, że przybyło mi kilku nowych czytelników. Jeśli lubicie mój blog, to wpadajcie częściej ;) Być może za niedługo zorganizuję kolejne takie rozdanko !

Pozdrawiam
M.

19 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.