='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 1 marca 2014

** Wiosenny makijaż KROK PO KROKU **

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj przedstawiam Wam makijaż, który kojarzy mi się z wiosną. Sama nie wiedziałam jak go nazwać, bo dla jednych może być idealny na wieczór, inni zaś lubią poszaleć i za dnia. Myślę, że ten makijaż to taki powiew wiosny, bo kolory  mi się z nią kojarzą. Jeśli chcecie wiedzieć, jak go zrobić, to czytajcie dalej :)


Poniżej jak zawsze cały tutorial 'w pigułce' :)


 KROK 1. 
Zaczynam od podkreślenia brwi za pomocą kredki Catrice i cienia Inglot do brwi. Twarz mam oczywiście już gotową ( podkład, puder, bronzer, róż, rozświetlacz). Na powiekę nakładam bazę pod cienie Ingrid.


KROK 2.
Pod samą brew nakładam cielisty beżowy cień, dzięki niemu potem lepiej się będzie rozcierało resztę cieni. Na zewnętrzną część nakładam zielony matowy sypki cień. Jeśli też takich używacie, to pamiętajcie, żeby dobrze otrzepać nadmiar z pędzelka.


KROK 3.
Na środek górnej powieki nakładam palcem, bo w tym przypadku on będzie najlepszy, perłowy miedziany cień. Całość razem rozcieram czystym pędzelkiem.


KROK 4.
Na wewnętrzną część górnej powieki również palcem nakładam brązowo-pomarańczowy perłowy cień z paletki Technic Electric.


KROK 5.
Na dolną powiekę od zewnątrz nakładam ten sam zielony cień, a obok niego cień, który nakładałam od wewnątrz na górną powiekę.


KROK 6.
Na wewnętrzny kącik nakładam cień w kremie SBC w kolorze białym perłowym. A linię wodną rysuję białą kredą.


KROK 7.
Żelowym eyelinerem essence zmieszanym z odrobinką Duraline rysuję kreskę.



KROK 8.
Rzęsy tuszuję, można dodać sztuczne rzęsy.


Kosmetyki, których użyłam:



I tak się prezentuje gotowy makijaż:














Makijaż jest naprawdę łatwy i możecie dowolnie kombinować z kolorami. Mam nadzieję, że komuś się ten prosty tutorial przyda. 

Co sądzicie o tym makijażu?

Pozdrawiam
M.

________________________________________________________________


44 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba :)) Świetne kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi sie kolory ślicznie wyglądasz
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet krok po kroku bym się tak ładnie nie pomalowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pierwszym zdjęciu tak ślicznie wyglądasz. A makijaż bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie rozświetlone oczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ladny ja troche inne odcienie bym dla siebie dobrala. Twoje rzesy wygladaja perfekcyjne na tym zdjeciu

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz to piękniejsze makijaże wykonujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous look. I followed you back now :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow beautiful look!!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy orientujesz się może, czy jest jakiś zamiennik duraline ? Nie ukrywam, że jest on dla mnie troszkę za dużym wydatkiem :)
    Pozdrawiam


    gwiazdaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam żadnego zamiennika :) Duraline jest tak wydajny, że wystarczy na bardzo długo, więc te 20 zł jest naprawdę adekwatną kwotą :)

      Usuń
  12. Fajnie :-) W takim spokojnie bym wyszła na co dzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super step, wielu dziewczynom bedzie napewno pomocny :) A tę paletkę gwizdałbym Ci odrazu hihi :) Super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dałam za nią jakieś 12 zł, więc się opłacało ;) Dzięki !

      Usuń
  14. piękny makijaż:) zwłaszcza ten odcień zieleni jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zieleni z pomarańczą chyba dawno nie widziałam. super połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podoba!Makijaż jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie połączenie kolorów :) Czasami używam zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny, jak wszystkie Twoje makijaże:) Bardzo wiosenny, tyle oglądam tego u Ciebie i koniecznie muszę te pędzle kupić .Bardzo podobają mi się takie makijaże, a już próbowałam i wiem że bez pędzli takiego efektu nie będzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W tym właśnie makijażu użyłam chyba 3 pędzli, bo cienie perłowe lepiej się mi nakłada palcami ;) Ale racja, bez pędzli ani rusz, choćby żeby mieć czym rozcierać granice cieni :)

      Usuń
  19. Ślicznie, lubie takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie :) Rzeczywiście tak wiosennie ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. no super ;) Martyna za ładna jesteś!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) ale bez przesady :PP

      Usuń
  22. nie do końca mój makijaż, ale pomysł bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się, muszę na sobie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo energetyczne kolorki, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  25. jak Ty ogarniasz taką piękną kreskę to ja nie wiem:P no jest po prostu prze-równa:D ładne kolorki, ah wiosna, piękna i radosna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha,dzięki,staram się, choć nie jest idealnie.. ja mam niestety opadającą powiekę i z kreską muszę być ostrożna, żeby jako tako wyglądała ;P

      Usuń
  26. beautiful makeup dear !
    maybe you want to follow each other?
    let me know :)
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Genialny! Jestem zachwycona tą zielenią :) Podejrzewam, że moje oczy nie wyglądałyby tak dobrze z pomarańczą i zastąpiłabym ją beżami ale cały tutorial jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.