='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 29 marca 2014

** SYPKIE CIENIE - swatche + recenzja **

Jeśli macie dobrą pamięć, to wiecie, że kiedyś pokazywałam Wam mój arsenał sypkich cieni. Zakupiłam je na allegro. Tak jak obiecałam, dzisiaj chcę się z Wami podzielić moją opinią. Marka tych pigmentów jest mi nieznana, nazwa nie była podana na aukcji. Kupiłam je za naprawdę niską kwotę, bo jeden cień wyszedł ok. 1, 60 zł. Teraz mam ich naprawdę sporo i tak mi się spodobały, że chyba jeszcze dokupię. Jeśli boicie się, że Was uczulą czy są szkodliwe, to od razu piszę, że moja mama, którą oczy szczypią po większości z cieni, na te cienie w ogólne nie reaguje- są dla niej idealne pod każdym względem ( a uwierzcie, ma naprawdę wrażliwe oczy). Jeśli jesteście zainteresowane, to czytajcie dalej! ( TUTAJ macie link do pierwszego postu o tych cieniach ).






Jeśli zakupi się 12 takich pigmentów to otrzymuje się kasetki na nie, jak widzicie ja mam dwie.


Większość cieni to pigmenty matowe, ponieważ takich mi brakowało:


Poniżej pokażę Wam grupkami kolorystycznymi wszystkie cienie:


  • ODCIENIE ZIELONE





  • ODCIENIE CHŁODNE, NIEBIESKIE, FIOLETY


  • CIEPŁE ODCIENIE, RÓŻE, CZERWIENIE


  • BEŻE, ŻÓŁCIE



Zdjęcie nie oddają uroku tych cieni w rzeczywistości. Są żywe i dobrze napigmentowane. Nie są gorsze od cieni Sleek'a, jak za taką cenę, jakość jest zniewalająco dobra. Są idealne na co dzień do naturalnych makijaży jak i do tych bardziej odważnych. Uwielbiam cienie sypkie, jeśli odpowiednio otrzepiecie nadmiar z pędzelka, to nic się nie osypuje. Na  bazie trzymają się cały dzień, nie znikają podczas rozcierania. Cienie jak marzenie. Nie sądziłam, że będą aż tak dobre, dlatego kuszą mnie kolejne kolory!! Jeśli nie chcecie wydawać majątku na porządne pigmenty, to polecam wypróbować te. Moja siostra i mama również są z nich zadowolone. Wiem, że dzisiaj Was zasypię zdjęciami, ale chciałam dokładnie pokazać każdy odcień, który mam ;)



















Poniżej jeszcze bezpośrednio po otwarciu:







Jeszcze kilka makijaży, które już miałyście okazję na tutaj oglądać. Jest też parę zwykłych dziennych. Większość jest wykonana tylko tymi pigmentami:



Obszerny post, ale chciałam Wam dokładnie pokazać każdy cień. Jak widzicie ja całkowicie polubiłam te pigmenty i zastępują mi cienie również tych drogich marek. Jestem ciekawa, czy miałyście już może te cienie. Jeśli nie, to polecam Wam wypróbować, ja je uwielbiam !

Pozdrawiam
M.

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i świetnie wyglądają na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No powiem ci, że jestem zauroczona niektórymi kolorami - żółtym i czerwonym najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne cienie i spora ilość :) Fajnie wyglądają i pewnie sama większość bym przygarnęła do siebie. Przyznam, że piękne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo pięknego. Niesamowita gama kolorystyczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam na blogu u ciebie (albo twojej siostry, już nie pamiętam) o tych pigmentach i sama postanowiłam skompletować sobie kasetkę. Wybór z tego całego zatrzęsienia kolorów był naprawdę trudny :) 3 na 12 cieni okazało się niewypałami. Ale pozostałe są faktycznie niesamowicie napigmentowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam je zamówić ale nie miałam pieniędzy ale muszę to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kolorki i bardzo ładnie się prezentują ;) mam jeden pigment od dłuższego czasu w ślicznym ciemno niebieskim odcieniu ale jeszcze go nie używałam i po tym poście tak naprawdę sobie o nim przypomniałam, za co dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachęciłas mnie tym postem chyba warto sie na nie skusić;)

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaże jak zawsze mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie kolory! Bardzo lubię Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zielenie przepiękne, będę musiała się za nimi rozejrzeć, bo cena wręcz "zabójcza" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te cienie za wszystko! Musimy domówić sobie kolejne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten kobalt mi się szczególnie podoba :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentują się świetnie, na niektóre z nich chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.