='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 21 marca 2014

**SENSIQUE, 2 w 1 Express Cover, moja opinia**

Cześć dziewczyny!!!

Zapraszam Was do przeczytania mojej opinii na temat korektora firmy Sensique, który otrzymałam na spotkaniu blogerek w Rybniku. Warto wiedzieć więcej o tym produkcie, jest wart uwagi !



Informacje ogólne:

  • firma: Sensique
  • nazwa: SENSIQUE, 2 w 1 Express Cover
  • pojemność: 2x 4 ml
  • cena: ok. 7 zł
  • dostępność: drogerie Natura



Od producenta:
Podwójny korektor antybakteryjny w dwóch odcieniach. Tuszuje niedoskonałości, wygładza i regeneruje naskórek.


Moja opinia:
Muszę Wam powiedzieć, że myślałam, że ten korektor będzie beznadziejny. Jednak się myliłam. Na zakrycie niedoskonałości jak najbardziej się nadaje, jednak ja to zadanie zostawiam korektorom firmy Catrice. Dla tego korektora  znalazłam inne zastosowanie. Ma on bardzo lekką formułę i szybko zastyga. Wykorzystałam go pod oczy ! Świetnie maskuje sińce pod oczami. Jest tylko jeden minus - szybko się kończy, bo opakowanie jest malutkie. Ogólnie mówiąc bardzo dobry produkt !


Ciemniejszy kolor jest lepszy dla opalonych dziewczyn, na lato ;)


Czy miałyście już te korektory?? Co o nich sądzicie?

Pozdrawiam
M.

14 komentarzy:

  1. mi jakoś nie przypadł do gustu, o wiele bardziej lubię camuflage catrice :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, do Natury mi nie po drodze:) Ale mam dwustronny zielony punktowy korektor i punktowy podkład z Under 20 i przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy go nie widziałam w swojej naturze, ale na pewno się po niego wybiorę by go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie lubię chodzić do natury, bo u mnie w naturze pracują bardzo niemiłe panie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam nigdy tego z catris miałam ta taka paletke korektorów i kamuflaż z paletki ejstem zadowolona w sumie o to używam tylko ten najjaśniejszy jest najlepszy tylko mało go szkoda że nie ma podobnego samego, tego nie miałam jeszcze nawet nigdy nie oglądałam bo tak jak ty jakoś myślałam że jest badziewny

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam, ale przydałby mi się z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie nie przepadam za korektorami ;p Jak Mam, to użyję, ale wiesz specjalnie nie kupuję. Tego również nie miałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tych korektrów nawet jeszcze nie widziałam :) Szkoda, że nie pokazałaś jak zakrywają te sińce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam tego korektora. dobrze, że się sprawdził i jesteś zadowolona. od lat używałam loreala a niedawno kupiłam sobie wibo i też daje radę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie niestety oba odcienie zbyt ciemne :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. ja szukam swojego idealnego, obecny bubel chce chce wykończyć i spróbować z catrice.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go jeszcze, na razie używam korektora z Miss Sporty, który zakupiłam z ciekawości, a że było -40 % to nie żałuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. też wpadłam na pomysł wykorzystania jasnego pod oczy ;) ale w sumie zrobiłam tak 3-4 razy.. szkoda, mogli by go podzielić na 2 osobne odcienie i dać większe opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj nie, nie talk i glikol propylenowy mi nie służą więc nie zaryzykuję ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.