='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 7 marca 2014

**OOTD: MARZEC 2014 **


Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj taki luźny post ze strojem dnia. Nie wiem jak Wy, ale ja lubię nosić takie bardziej 'mocne' ;) Zapraszam do oglądania zdjęć . Z włosami tu nic nie robiłam, czasami się trafi taki dzień, że nic mi się z nimi nie chce działać .

sukienka: b.p.c
kurtka: C & A
buty: Lasocki
torba: Cropp









Jestem ciekawa, czy lubicie takie stylizacje. Ja uwielbiam się tak ubierać, a buty są tak wygodne, że mogłabym w nich chodzić cały czas. Jeśli chodzi o makijaż, to tutaj jest taki zwykły dzienny z niebieską kreską ;)  Ogromnie dziękuję mojej kochanej Natalii , że pomogła mi zrobić te zdjęcia !!

Co sądzicie o tej stylizacji?

Pozdrawiam
M.


________________________________________________________________

29 komentarzy:

  1. bardzo ładnie :D lubię chyba najbardziej takie zestawiania :) buty i naszyjnik świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie! ;) cudny naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię takie "mocne" stylizacje :) A w oko szczególnie wpadła mi kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie moj styl. O wiele czesciej nosze tego typu stroj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna kurtka! Bardzo mi sie podoba calosc! :)
    Przesliczne zdjecia!
    Ja ostatnio szukam obsesyjnie nowego aparatu, moja cyfrowka jednak odpada przy konkurencji! ;)
    Pozdrawiam!
    <3
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.co.at/2014/03/tidebuy-wishlist-march.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym poście akurat Natalia robiła zdjęcia jej lustrzanką ;)
      Normalnie też robię zdjęcia cyfrówką, ale też planuję coś lepszego ^^

      Usuń
  6. Fajna stylizacja, na pewno wygodna :D Ubieram się podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny set! Lubię od czasu do czasu takie mocniejsze stylizacje :-) Tu wszystko mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Kupiłam na allegro, nie był wcale drogi i dobrze się spisuje ;)

      Usuń
  9. Extra,kurteczka bombowa,podoba mi się naszyjnik z krzyżyków:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co ja mogę powiedzieć innego jak tylko: to mój styl i tez się tak ubieram siostrzyczko:) Z chęcią robiłabym Ci więcej sesji, jednak szkoda, że czasem czasu nie ma i na dworze już ciemno:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dwa dni temu ścięłam, teraz mam tak mniej więcej za ramiona, ale w przyszłych postach pokażę, jak teraz wyglądają ;)

      Usuń
  12. Świetne zdjęcia, super stylizacja i oczywiście piękna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz super :) uwielbiam dodatek ćwieków do ubrań i butów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ! ja też kocham ćwieki ^^

      Usuń
  14. Świetny zegarek, zauroczyłam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobają buty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię taki styl :) torba mnie zauroczyła!

    OdpowiedzUsuń
  17. nie lubię czerni, ale przyznam, że wyglądasz całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna torba, bardzo mi się spodobała :] Cały strój również cool :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.