='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 15 marca 2014

** Miss X biały lakier do paznokci nr 02 **

Cześć dziewczyny!!!

Do moich ulubionych lakierów należą na pewno te z Miss X. Miałam już kilka kolorów, a teraz czas na biały. Czasami lubię mieć tylko jeden lakier na paznokciach, bez żadnych ozdób, a biały mi się naprawdę podoba. Wiem, że są takie osoby, które nie lubią mieć takiego koloru na paznokciach, ale mi się podoba ;)





Informacje ogólne:

  • firma: Miss X
  • nazwa: Miss X biały lakier do paznokci nr 02
  • pojemność: 8 ml
  • cena: ok. 6 zł
  • dostępność: drogerie Sekret Urody



Moja opinia:
Nałożyłam na paznokcie dwie warstwy lakieru, czyli standardowo. Bardzo ładnie kryje. Jak widzicie, kolor jest śnieżnobiały, co mi się bardzo podoba. Ładnie się łączy ze złotymi dodatkami, takimi jak zegarek czy pierścionki. Lakier zmywa się bez problemu, a trzyma się spokojnie 4 dni, czyli u mnie długo ;) Polecam go osobom, które szukają pięknego białego lakieru, który dobrze kryje. Łatwo się nim obsłużyć, bo pędzelek jest odpowiedniego kształtu. 








Lubicie nosić taki kolor na paznokciach? Miałyście już lakiery Miss X?

Pozdrawiam
M.

18 komentarzy:

  1. faktycznie, że krycie ma fajne, moim białym to mogę malować i 10 warstw i dalej takie nie będą :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie mam pomalowane paznokcie na biało ;) Bardzo lubię taką kolorystykę, ale jeszcze fajniej wygląda z opalonymi dłoniami taka kontrastująca biel :) Masz bardzo ładny kształt płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne śnieżynki, super taki kolorek jako baza pod wszelakie wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również lubię białe lakiery, ale łączę z małymi delikatnymi ozdobami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny, lubię jasne kolorki na paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam tego lakieru, a biel bardzo lubię na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Białe lakiery też lubię, a trzyma 4 dni to naprawdę długo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spotkałam je kiedyś w drogerii, ale nie było ładnych kolorów więc nie kupiłam :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię biel na pazurkach, taka klasyczna awangarda ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja bym chciała mieć takie pazurki, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Białe lakiery lubią smużyć, fajnie że ten pozostawia nieskazitelną białą taflę na paznokciu :) Będę miała go na uwadze. Narazie muszę wykończyć mój biały z Bell, też jest dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakierów tej firmy jeszcze nie miałam, a biały lakier lubię mam z Lovely i też się dobrze sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię białych lakierów ze względu na wszechobecne smugi, jakie robią, ale możliwe, że nie trafiłam na porządny lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie mam szczęścia do białych lakierów, jakoś nie mogę trafić na żaden który porządnie kryje...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie kryje jak na 2 warstwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. i love a beautiful white polish !
    followed you back dear, hope we can stay in touch !
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam białe paznokcie, ale ciężko znaleźć mi zadowalający na dłużej lakier, z tym się nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.