='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 4 marca 2014

** Makijaż dzienny, Ingrid cosmetics, Pierre Rene, Earthnicity **

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj bardzo krótki post. Chcę Wam pokazać  propozycję łatwego makijażu na co dzień. W akcji głównie: Cienie sypkie Ingrid Cosmetics nr 7, pomadka Ingrid Cosmetics nr 293, baza pod cienie Ingrid Cosmetics, podkład Pierre Rene, puder Earthnicity, bronzer Earthnicity, eyeliner essence, tusz Maybelline, kredka do brwi Catrice.

Makijaż jest bardzo łatwy, tak więc nie zrobiłam krok po kroku. Zazwyczaj tak nie robię, ale dzisiaj całe powieki w cieniach perłowych :) Do makijażu oka użyłam tylko tych cieni Ingrid. Chciałam Wam tylko pokazać, że nie trzeba wydawać fortuny na cienie, żeby zrobić makijaż oka .









  A oto wspomniane kosmetyki:



Jaki Wy preferujecie makijaż na co dzień? 

Pozdrawiam
M.

________________________________________________________________

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładny :) Ja wolę jednak mocniejsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, lubie taka delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny, podoba mi się kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny makijaż, choc ja na co dzień wolę cienie jednak matowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż bardzo mi się podoba i bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny makijaż, idealny na codzień jak i na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podziwiam za to, ze w każdym makijażu potrafisz świetnie dobrać kolory ;)
    trafny wybór ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny ,pieknie sie mieni;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny i dziewczęcy :)
    Pięknie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny do twarzy Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny i bardzo subtelny makijaż:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż :) Jednak ja raczej preferuję maty, jeżeli już coś z perłą to rezerwuje to na wieczorne wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wygląda taki delikatny i kobiecy makijaż;) Uwielbiam takie kolorki!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny makijaż :)




    oligatorekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. całość prezentuje się super :) ale usta przykuły najbardziej moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dałabym chyba rano rady:D zasypiam przed lustrem :D
    ale bardzo ładny makijaż!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.