='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 18 marca 2014

** Małe zakupy w Biedronce - organizery na kosmetyki **

Cześć dziewczyny!!!

Pewnie wiele z Was już dorwało organizery na kosmetyki, które są dostępne w sklepach Biedronka. Stwierdziłam, że mi też przydadzą się takie pojemniczki, więc razem z siostrą kupiłyśmy sobie po dwa organizery.( jeden za ok. 10 zł ) Jeden na pędzle, drugi na inne drobiazgi. Kupiłam sobie jeszcze mini zestaw koszyków ( 2 za 15 zł ), które bardzo mi pomogą zorganizować produkty do pielęgnacji. Poniżej kilka zdjęć tych zakupów.




Na początek pojemnik, który wykorzystam do przechowywania niektórych pomadek, podkładów i innych pomocnych kosmetyków w codziennym makijażu.



A drugi organizer posłuży mi do przechowywania moich pędzli. Zmieści się w nim całkiem sporo tych akcesoriów.






A oto wspomniane koszyczki:





Jak widzicie, są bardzo pojemne ;) Były też większe, jeśli ktoś jest zainteresowany .



Co sądzicie o tych organizerach?? Może też je macie?

Pozdrawiam
M.

43 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyglądają :) Miałam je w rękach ale stwierdziłam że jednak są mi zbędne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam dwa - ale ten na pędzle dalej mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się spodobalo drzewko na biżuterię, fajne te pojemniczki:d

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo a one są jeszcze dostępne? Bo bardzo by mi się przydały. Widziałam je już u kogoś na blogu ale nie sądziłam, że to teraz są ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak są dostępne, przynajmniej u mnie ;) Jak byłam w niedzielę w Biedronce, to była ich cała masa ;) Więc pędź czym prędzej, bo w niektórych Biedronkach sprzedają się jak świeże bułeczki !

      Usuń
  5. Mam jeden który już pewnie widziałas na moim blogu ;) ale właśnie strasznie chciałam miec ten który ty masz na pomadki itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się zastanawiałam nad kupnem drzewka na biżuterie, ale jednak nie kupiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym musiała mieć kilka tych drzew, bo jedno by nie wystarczyło ;)

      Usuń
  7. Mam te same organizery akrylowe:) To, że ten pojemnik na pędzle jest tak pojemny, to bardzo mnie to pozytywnie zaskoczyło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ich już nie ma;c Jak tylko się pojawiły to ludzie je wykupili ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny organizer ;) Zastanawiałam się nad jego kupnem, ale ostatecznie zrezygnowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zakupiłam te drzewko na biżuterię:))a pędzelki masz świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się w końcu skusiłam i kupiłam dwa organizery :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te organizery i jak zauważyłam mają największą popularność wśród blogerek :P
    Dla mnie byłby zbędny, nie posiadam tyle kosmetyków ani pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny, może jutro zdążę sobie kupić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja odpuściłam sobie zakup tych organizerów, ale wyglądają bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam te organizerki :) Musze się do nich tylko przepakować ;)
    Ale jakie fajne są te koszyczki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja kupiłam 2 organizery, ale tych co Ty masz u mnie nie było buu :(

    OdpowiedzUsuń
  17. ten na pędzle jest rewelacyjny, do tej pory się im opierałam ale chyba go poszukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. organizer na pędzle dla mnie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kupiłam ten z przegródkami na szminki i jeszcze jeden zamykany z góry, ale z tym drugim jeszcze nie wiem co zrobię;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten na pędzle wydaje sie bardzo ciekawy i fajny.
    Przydałby mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie organizujesz swoje kosmetyki, mam jeden taki kosz ale fioletowy. Podobają mi się mieszkanka pędzli. organizer z biedronki również.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam te koszyki! Kupiłam je również w biedronce jeszcze latem, są bardzo fajne, ładne i porządne, lubię je :) Super organizery, szczególnie ten na pędzle przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też skusiłam się na organizer w biedronce, jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne te organizery ;) Mam podobny ( ten na szminki ) , ale zakupiłam go w Holandii za 4 euro ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszyscy mają organizery a ja nie mam:) Niestety nie mam absolutnie miejsca na nie w domu ,ale są świetne.A koszyczek też mam i jeszcze kiedyś kupiłam pojemnik z biedronką z biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Strasznie mi się spodobały, ale nie w każdej Biedronce niestety można je spotkać, ale mam nadzieję, że je dorwę :]

    OdpowiedzUsuń
  27. ale tego masz:D U mnie to nie zda egzaminu, lubię mieć wszystko wrzucone w jedno pudełko, mam takie swoje różowe i wrzucam tam wszystko co przyda się do makijażu. Ot taki mój prywatny kosmetyczny burdel :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda cudnie. Ja kosmetyków i pędzli mam tak niewiele że u mnie takie organizery są zbędne, bo były by praktycznie puste ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ubolewam, że nie mam tego na pędzle. zazdroszczę Ci właśnie :P ale już nie było jak poszłam do biedronki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ten na pedzle jest dostępny na allegro za 14,90zł widziałam,ze ma 3 szt:))
      Zdążyłam zakupić:)) a na pomadki znalazłam na allegro jeszcze jeden też widziałam na sprzedaż

      Usuń
  30. Mnie się nie udało ich dorwać :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Biedronka to ma ciekawe te artykuły i dobrej jakości :D

    OdpowiedzUsuń
  32. to na szminki jest super,u mnie w Biedrze został takie które mi się nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja nie wzięłam ich ale są piękne :) koszyki też niczego sobie fajnie to wygląda wszystko

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie skusiłam się, choć podobały mi się.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja kupiłam te dwa i taki zamykany z myślą o pierścionkach/kolczykach.
    Dodaję do ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Organizer mam, co widziałaś już u mnie na blogu, a koszyczki są świetne i wydają się być porządnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.