='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 8 marca 2014

** Eveline Holografic Shine nr 403 **

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj post o lakierze, który otrzymałam w paczce z nagrodą za wyróżnienie w konkursie walentynkowym ( pisałam o nim TUTAJ ). Bardzo się ucieszyłam, bo takiego holograficznego lakieru jeszcze jak dotąd nie posiadałam. Lakier jest bardzo dobry i warto go wypróbować. Zapraszam do czytania !


Informacje ogólne:

  • firma: Eveline
  • nazwa:  Eveline Holografic Shine nr 403
  • pojemność:  4,5 ml
  • cena: ok. 4 zł
  • dostępność: np. drogerie Jasmin ( choć sama nie mam dostępu :P )



Moja opinia:
Powiem Wam, że ten lakier stał się jednym w moich ulubieńców. Nałożyłam standardowo 2 warstwy. Szkoda, że zdjęcia w pełni nie oddają jego pięknych barw, które zmieniają się w zależności od światła. Lakier ma idealną konsystencję, łatwo się go aplikuje. Bardzo podoba mi się pędzelek, który zapobiegł pomalowaniu skórek :P Ku mojemu zdziwieniu, pomalowałam nim paznokcie godzinę przed tym zanim się kładłam  - lakier był w stanie nienaruszonym, bo często mam tak, że wszystko kończy się wzorkiem kołdry odbitym na paznokciach ! Trwałość też znakomita, bo lakier zaczął się ścierać po 5 dniu. Przy zmywaniu nie ma problemów, schodzi szybko. Są dostępne inne kolory, więc warto sobie kupić i zobaczyć tę ładną poświatę !









Co sądzicie o takim dość nietypowym lakierze?? Może już miałyście podobne?

Pozdrawiam
M.


________________________________________________________________



25 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie mam jeszcze żadnego holo:( Cudnie on u Ciebie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są lakiery z Eveline, żałuję, że nie mam żadnego z tej serii...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda. Muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te lubię takie opalizujące tekstury. Lakier wygląda świetnie, a skoro na dodatek jest tak tani i wygodny, to widzę same plusy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor świetny :) Skoro nie ma problemów ze zmywaniem to może przy okazji się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam go od dawna i dawno też nie malowałam nim pazurków.Dzięki że mi przypomniałaś o nim :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz dlugie paznokcie:d lakier b mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kolor :-) Lubię hologramy, ale z Eveline jeszcze nie miałam żadnego na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochalam się w holo ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no i ja też się w nim właśnie zakochałam, i lece jutro do jakiejś galerii go kupić:D już wiem co chcę żebyś napisała! zró post o tym jak dbasz o skórki i dłonie, bo są piękneeeee <3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny lakier, bardzo mi się podoba jak wygląda na paznokciach, zresztą bardzo pięknych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też lubię te lakierki, u mnie jedynie można je kupić w "gutku";/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go! uwielbiam holo wykonczenie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczniutki kolorek uwielbiam tak opalizujące lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem czy bym się na niego zdecydowała patrząc na buteleczkę, ale na Twoich paznokciach bardzo mnie zachęcił:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor :-) jeszcze takiego nie mam w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor śliczny, a paznokcie to dopiero masz dłuugie:)Nie miałam jeszcze takich lakierów ale coś czuję,ze czas to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny kolory! ładnie kryje!

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny lakier podobają mi się takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor :) Chyba poszukam tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.