='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 22 marca 2014

** Diamond Lash Makijaż na wiosnę **

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj mam dla Was propozycję makijażu na wiosnę. To połączenie kolorów z naturalnym dziennym makijażem. Podoba mi się tak podkreślone oko, szczególnie u osób z brązową tęczówką. Użyłam też nowych rzęs Diamond Lash ze sklepu pinkyparadise.com, które bardzo mi się spodobały. Zapraszam do oglądania zdjęć!















Twarz:

  • podkład Pierre  Rene Skin Balance 21
  • korektor Eveline art scenic
  • puder Earthnicity Velvet HD 
  • bronzer Earthnicity Sunkissed Shimmer
  • rozświetlacz Bell 
Oczy
  • baza pod cienie Ingrid
  • cienie sypkie ( post TUTAJ )
  • liner Pierre Rene pisak
  • tusz do rzęs Wibo Growing Lashes Stimulator
  • sztuczne rzęsy Diamond Lash 
Brwi:
  • kredka do brwi Catrice  Eye Brow Stylist 010
  • cień do brwi Inglot 
Usta:
  • czerwony korekto z paletki korektorów Catrice ( inne zastosowanie ;P )


Jestem ciekawa, co sądzicie o takim makijażu, podobny robiłam TUTAJ krok po kroku, więc już dzisiaj nie robiłam tutorialu ;) 

Pozdrawiam
M.

44 komentarze:

  1. piękne te rzęski :)
    i bardzo mi się podobają usta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż,piękny kolor niebieskiego cienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny makijaz! :) Bardzo ci ladnie w takich kolorach!
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazwyczaj niebieski makijaż oka kojarzy mi się z kiczem, ale u Ciebie wygląda to zdecydowanie z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, no niektóre panie potrafią przesadzić :P
      Dzięki :)

      Usuń
  5. piękny makijaż :) rzęsy też super

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądają te rzęsy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. całość super gra ze sobą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny makijaż. W kącikach niebieski cień jest jaśniejszy czy tylko tak na zdjęciu widać?

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, tam są z cztery odcienie niebieskiego użyte ;)
    Dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny :)) Lubię mocniejszą dolną powiekę :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Powalający makijaż, ale jak dla mnie chyba trochę za mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurde, rzęsy jak z obrazka, linia oka ta niebieska tez wygląda ciekawie, chociaż dla mnie z pewnościa by coś takiego nie pasowało;) lubię patrzeć na Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dość gęste, ale z bliska wyglądają całkiem naturalnie, co mi się w nich podoba ;) Może jakiś inny kolor nałóż, Tobie by ładnie zielony pasował ^^

      Usuń
  13. Pięknie Ci w takim kolorze ust (wiesz,ze takie wielbie:d) rzęsy mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie inne zastosowanie czerwonego korektora z Catrice ;) Wiem, wiem, że lubisz takie odcienie ^^
      Dzięki!!

      Usuń
  14. Uwielbiam niebieski kolor.Na niebieskich oczach,czyli moich,niestety nie robi takiego obłędnego wrażenia jak na brązowych.Ślicznie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę niebieskich oczu ^^
      Dzięki !!

      Usuń
  15. przepieknie Ci to wyszło!cudowne cudowne cudowne

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie w nim wyglądasz, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny makijaż :) niedługo gdzieś na okładce znanego magazynu urodowego pewnie zobaczymy Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, bez przesady ;P
      ale dziękuję za komplement ;)

      Usuń
  18. hey, you look very pretty :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeden z lepszych Twoich makijaży ! A rzęsy cudnie się prezentują na Twych pięknych oczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale rzęsy! piękny makijaz, chyba najlepszy jaki tu widziałam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor na dolnej powiece! od razu widać, że to wiosenny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie te rzęsy za bardzo odwracają uwagę od Twojej pięknej tęczówki.

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny makijaż rzęsy mega <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny makijaż, a niektóre fotki jak z okładki jakiegoś magazynu :D

    OdpowiedzUsuń
  25. jej! Ale Ci ładnie z tą kreską na dolnej powiece!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie Ci w takim makijażu! strasznie mi się rzęsy spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam taką kobaltową kreskę na dolnej powiecie, ślicznie to wygląda. A Ty masz bardzo oryginalną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny makijaż! I te rzęsy... ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny makijaż i świetne te rzęski!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzęsy robią swoje! Taką niebieską kreskę na dolnej powiece robiłam sobie przez całe lato :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow piękny efekt uzyskałaś :) Ja poproszę o taki makijaż na mnie. Podoba mi się Twoja twórczość jest kolor jest moc. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.