='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 30 marca 2014

** Delikatna zmiana koloru - szamponetka 4-8 myć Marion, kolor: 52 AKSAMITNY BRĄZ **

Naszła mnie ochota na delikatną zmianę koloru włosów. Bałam się jednak, że  kolor mi nie będzie pasował, więc na próbę kupiłam szamponetkę 4-8 myć firmy Marion. Szukałam bardziej chłodnego brązu i ten wydawał mi się najbardziej odpowiedni. Kupiłam dwie saszetki, ale zużyłam tylko jedną, bo produktu jest dość sporo. Poniżej efekt przed i po :)




Po umyciu włosów i delikatnym osuszeniu ich ręcznikiem nałożyłam na całe włosy ten szampon. Wmasowałam do pojawienia się piany. I tak włosy zostawiłam na jakieś 30 min. Wypłukałam aż do pojawienia się czystej wody. Kolor jest równomierny, ale nie taki mocny. Szamponetka ładnie wygładza włosy i sprawia, że są odżywione. Myślę, że jest świetny do dodania blasku włosom farbowanym i do odświeżenia koloru. Z moich włosów pewnie szybko się wypłucze. Zobaczymy.









Jak dla mnie efekt jest zadowalający. Może się zdecyduję na taki kolor na stałe, ale to jeszcze nie teraz ;) Co sądzicie o tych szamponetkach?

Pozdrawiam
M.

________________________________________________________________________

Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco, to zapraszam na mój fanpage TUTAJ 

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor :) Na moje włosy jednak chyba szamponetki nie działają :( Co jakąś użyję to na drugi dzień nie widzę już różnicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ta mała zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ładnie Ci w niej:)
    Hehe... też wczoraj zrobiłam sobie tą samą szamponetką:P
    Hmn..chyba to nikogo nie zdziwi skoro jesteśmy siostrami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna zmiana, wydaje mi się, że taki ciemniejszy kolor bardziej podkreśla Twoje oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ♥
    Jestem tutaj po raz pierwszy i zapewne nie ostatni :)
    zapraszam do mnie
    obserwacja? ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor, taki delikatny

    OdpowiedzUsuń
  8. super kolor, też kiedyś robiłam tą szamponetką tylko przeraziło mnie potem, że jak schodziła włosy zaczęły się robić rude:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, oby mnie tez to nie spotkało ..

      Usuń
  9. fajny efekt, bardzo naturalnie to wygląda przez to lekkie krycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zmiana delikatna, nie nachalna a widoczna i zdecydowanie pozytywna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny kolor wyszedł, pasuje ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. widać różnicę i to dużą, kolor mi się podoba, makijaż też :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię kosmetyki z marion, kiedyś farbowałam włosy intensywną czerwienią od nich i dawała radę. Ładne ożywienie koloru, chcociaż ja widzę Cię w blondach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Po" lepiej, tak wyraziście :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobra zmiana, subtelnie a róznica jest na + :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi sie ten odcień, ciężko znaleźć taki chłodny brąz w drogerii

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładniej tak po przefarbowaniu, kolor jest wyrazisty i włosy z połyskiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z ust mi słowa te wyjęłaś:)Dokładnie tak, wyrazisty kolor, taki "odświeżony" i włosy zdrowiej wyglądają.Bardzo Ci w nim ładnie:)

      Usuń
  18. Bardzo Ci ładnie w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zmiany widać! ale na pierwszym zdjęciu mam wrażenie, że końcówki zostały takie same :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio zrobiłam sobie Ombre domowym sposobem i też wyszło nieźle;D Możesz zobaczyć efekt na moim blogu http://gosiaklifestyle.blogspot.de Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.