='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 17 marca 2014

** COLYFINE Kolagen Graphite 40+ - recenzja**

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją Kolagenu 40+ od Colyfine. Produkt na pewno nie jest dla mnie przeznaczony, więc opinię na jego temat wystawi moja mama ;) Produkt jest bardzo elegancki, ślicznie się prezentuje, a jest łatwo dostępny. Zapraszam do czytania!



Informacje ogólne:

  • marka: COLYFINE
  • nazwa: Kolagen Graphite 40+ 
  • pojemność: 30 ml
  • dostępność: drogerie Hebe, colyfine.com
  • cena: ok. 130 zł




Logo

Opakowanie:
Kolagen otrzymujemy ładnie zapakowany w kartonik. Pudełko zawiera dodatkowo wiele cennych informacji, a sama buteleczka jest zabezpieczona styropianem . Butelka jest szklana, matowa, co mi się bardzo podoba.



Zapach:
Jest delikatny, na początku można wyczuć , że jest tam coś 'rybiego', ale zapach się po chwili ulatnia i nie jest wcale gorszy od standardowych kremów.



Konsystencja:
Dość rzadka, produkt jest bezbarwny. Łatwo  się rozprowadza.


Kosmetyk przeznaczony do pielęgnacji twarzy, szyi i dekoltu. Dedykowany dla cery bardziej dojrzałej. Ma działanie ogólne dla kolagenu plus zwiększoną zawartość kwasu owocowego, która wpływa dodatkowo na odnowę ceramidów.


Opinia mojej mamy:
Według niej kolagen jest bardzo wydajny, na pokrycie całej twarzy dekoltu i szyi wystarczą jakieś 2-3 pompki. Nie ma większego problemu z aplikacją. Szybko się wchłania, więc nada się również pod makijaż. Mama stosuje go rano i wieczorem. Charakterystyczne dla tego produktu jest to, że po aplikacji, skóra jest bardzo 'ściągnięta', jakby po szybkim liftingu ;) Moja mama musi uważać na wiele produktów, bo ma bardzo wrażliwą skórę i oczy. Produkt jest na szczęście hipoalergiczny, więc nic jej nie zrobił. Skóra po użyciu tego produktu jest wyraźnie wygładzona i bardziej jędrna. Kolagen ma za zadanie zahamować proces powstawania nowych zmarszczek, ale żeby zobaczyć efekt, trzeba chyba sobie poczekać . Ogólnie mówiąc, produkt jest bardzo wydajny, działa wygładzająco, ale czy spłyca te zmarszczki, to nie wiem .



Mojej mamie ten produkt przypadł do gustu. Jestem ciekawa, czy miałyście z nim do czynienia?

Pozdrawiam
M.

9 komentarzy:

  1. Niestety nie miałam doczynienia z tym produktem... Może dlatego , że jest 40+ ..? :D

    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/2014/03/9-rozdzia-wszystko-ma-swoj-poczatek-tak.html

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi się to "styropianowe" opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. produkt nie dla mnie przedziałem wiekowym :) ale podoba mi się wygląd jego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zupełnie nie znam tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie że zawiera kolagen,który odbudowuje nasz naskórek,i poprawia nawilżenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Fajnie, że przypadł mamie do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zaciekawiła mnie buteleczka, super że jest tak zabezpieczona :) Efekt szybkiego liftingu może się przydać na jakieś wyjścia :) Doradź mamie niech chociaż 2x w tygodniu wykona sobie peeling twarzy, wtedy składniki aktywne będą lepiej przyswajane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.