='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 13 marca 2014

** Co wybrałam w ramach nagrody - Zwycięstwo w akcji Earthnicity Naturalne Testowanie ?**

Cześć dziewczyny!!!

Jak pewnie wiecie, brałam udział w akcji Naturalne Testowanie z Earthnicity. Było to dla mnie naprawdę miłe doświadczenie, bo mogłam odkryć kolejne świetne kosmetyki. Nie myślałam, że wygram, ale tak się stało i bardzo się cieszę. Dziękuję Earthnicity za zaufanie ;) W ramach nagrody dostałam bon o wartości  400 zł na zakupy w sklepie earthnicity.pl . Wybrałam sobie ' zestaw kompletny', który nie ma pełnowymiarowych kosmetyków, bo niektóre są w mniejszej wersji, ale ja chciałam popróbować innych nowości. Do tego wzięłam 3 sztuki cieni mineralnych, które bardzo mi się podobają. Pędzelek Earthnicity już mam , więc ten sprezentowałam siostrze ;) Poniżej wszystko, co dostałam:








  • Puder Silk Glow

  • bronzer Sunkissed Shimmer


  • podkład Porcelain


  • podkład Alabaster


  • róż Delicate


  • cień Champagne



  • cień Chocolate


  • korektor Ivory


  • pędzel kabuki

I to tyle jeśli chodzi o zestaw, a poniżej cienie :





A tutaj cała przesyłka:




I to już wszystko, poniżej jeszcze cała moje 'armia' kosmetyków mineralnych Earthnicity:




Ja się bardzo cieszę z tak miłej niespodzianki, zamówiłam w niedzielę, a wczoraj paczka już dotarła. Kolory cieni są świetne. Na pewno zrobię jeszcze jakieś makijaże tymi kosmetykami i umieszczę na blogu, bo produkty są naprawdę godne uwagi ! 

Co Wam się najbardziej spodobało? 

Pozdrawiam
M.

26 komentarzy:

  1. gratulacje!! :)) fajna gromadka
    ja wzięłam sobie jeszcze bronzer i na zapas puder Velvet HD, bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wybór. Zazdroszczę testowania, bo lubię kosmetyki mineralne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co się najbardziej spodobało..? Wszystko?! :D Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna przesyłka. :) Gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje! muszę sobie sprezentować taki pędzel ;) a kolory cieni świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech.. świetne cienie, gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Całość zestawu prezentuje się bardzo imponująco.... i śliczne kolory cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! I dzięki za ten pędzel, bądź pewna, że się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, cudnie to wszystko wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile cudownych cieni:) gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ajajaj, zazdroszczę i gratuluję! wspaniałe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojacie ale super! uważaj,co Ci Natalia czegoś nie podkradnie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  13. those look really great, thanks for sharing!

    xx fameliquorlove

    OdpowiedzUsuń
  14. spora przesyłeczka gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję,od początku wiedziałam że wygrasz,bo Twoje makijaże były rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :) Oj piękna nagrooooda <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję, teraz to masz pełen asortyment od Earthnicity :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :) Łącznie trochę Ci się tego nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nono, trzeba przyznać - pokaźna wygrana!
    szczerze gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie, produkty wyglądają na ciekawe:) w szczególności interesują mnie podkład, bronzer i róż
    emmersonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał, gratuluję takiego bonu. Produktów masa, jestem ciekawa jak się będą sprawowały :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajnie! Pozazdrościć! ;)
    Mi chyba najbardziej te cienie i pędzelek się podobają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny zbiór, zazdroszczę strasznie :) Mają piękne odcienie cieni.

    OdpowiedzUsuń
  24. Same wspaniałości !!! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.