='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 28 marca 2014

** Born Pretty Store zestaw 12 pędzli do makijażu Makeup For You **

Dzisiaj przedstawię Wam zestaw pędzli do makijażu ze sklepu Born Pretty Store . Wybrałam właśnie te pędzle, bo oglądając je na stronie sklepu wydały mi się na w miarę porządne. Dodatkowym walorem jest ich przeuroczy wygląd, który również mnie skusił. W moim przypadku pędzli nigdy nie za dużo, bo po prostu uwielbiam te akcesoria! Jeśli chcecie wiedzieć, jak się te pędzle sprawują, to zapraszam do czytania.



Informacje ogólne:


Była jedna rzecz, której się obawiałam, że to różowe etui będzie tandetne i plastikowe. Na szczęście, gdy pędzle do mnie dotarły byłam pozytywnie zaskoczona. Jest wykonane ze skóry ekologicznej i jego tekstura jest naprawdę taka. Etui jest zgrabne i miękkie, posiada dwa zatrzaski na magnes. Pędzle są chronione dodatkową folią. 






Poniżej pokażę Wam każdy pędzel po kolei:

  • GRZEBYK DO BRWI I RZĘS 

Powiem szczerze, że tej części pędzla z włosiem używam rzadko, bo do przeczesywania brwi wolę inny pędzel, który znajdziecie poniżej. Za to część z twardymi ząbkami świetnie się u mnie sprawdza do przeczesania pomalowanych już rzęs, jeśli są posklejane przez tusz. 

  • GRZEBYK DO BRWI

Grzebień jest specjalnie wyprofilowany, co ułatwia przeczesywanie brwi. Bardzo mi się przydaje do przeczesywania brwi w trakcie ich wypełniania jak i po . 

  • PACYNKA DO CIENI

Pacynkę stosuję do nakładania mocno napigmentowanych matowych cieni, bo w tym wypadku jest pędzel tego typu najlepszy. Przypomina mi nieco pacynki z paletek Sleeka, bo ma dość silikonową teksturę. Bardzo dobrze mi się z nią pracuje, bo w swoim fachu dobrze się sprawdza.

  • PĘDZEL DO EYELINERA

Z tego pędzla jestem chyba najbardziej zadowolona. Jest wąziutki i bardzo precyzyjnie tworzy się z jego pomocą kreski. Polecam Wam taki typ pędzelka do eyelinera, bo potrafi zrobić gładką, precyzyjną linię. 

  • PĘDZEL DO BRWI/UST

Moim zdaniem pędzel się do wypełniania brwi nie nadaje. Jest zbyt gruby. Jeśli delikatnie zaznaczacie brwi to będzie dobry, ja jedna wolę w tym celu używać czegoś bardziej precyzyjnego. Znalazłam oczywiście dla niego inne zastosowanie. Jest świetny w nakładaniu rozświetlającego cienia w kąciku wewnętrznym oka. Wykorzystuję go również do nakładania pomadek.

  • PĘDZEL DO UST

Nie mam zastrzeżeń do tego pędzelka. Jest płaski, wąski i włoski są zbite, co umożliwia precyzyjną aplikację pomadki ( jest idealny do mocnych, czerwonych szminek ).

  • PĘDZEL DO KOREKTORA

Pędzelek ma zbite i gęste włosie, sprawnie nakłada się nim korektor.

  • WACHLARZOWY PĘDZEL DO PUDRU

Służy do usuwania nadmiaru pudru i osypujących się cieni na policzkach. Już nie jeden raz uratował mnie od nieestetycznie osypanych cieni, czy zbyt dużej ilości nałożonego pudru na dane miejsce na twarzy.

  • PĘDZEL DO CIENI #1

Pędzel jest płaski, ja nakładam nim cienie na dolną powiekę, gdyż jest bardzo precyzyjny do tego zabiegu. Do rozcierania cieni się nie nada.

  • PĘDZEL DO CIENI #2

Ten pędzel jest już większy i nakładam nim cienie na górną powiekę. 

  • PĘDZEL DO CIENI #3

Tym pędzelkiem można już coś podziałać, jeśli chodzi i rozcieranie, ale ja i tak wolę tę czynność zostawić dla pędzelków typowo okrągłych. Świetnie się znowu nadaje do nakładania cieni sypkich.

  • PĘDZEL DO PUDRU/RÓŻU

Ten pędzel jest również dla mnie zaskoczeniem. Nie sądziłam, że będzie aż tak miły w dotyku. Jego włoski są naprawdę mięciutkie! Do pudru wolę pędzle typu kabuki, a ten się idealnie sprawdza jako pędzel do rozświetlacza czy też różu. Nie mogłam się oprzeć i pokażę Wam jeszcze dodatkowe zdjęcia:




Ogólna opinia:
Podsumowując, sądzę że takie pędzle przydadzą się każdej z Was, która lubi się malować i kombinować z makijażem. Trzonki pędzli są wykonane z tworzywa, ale mnie to nie przeszkadza. Włosie jest syntetyczne i mięciutkie. Po 'praniu' się nie odbarwiają. Powiem szczerze, że może te pędzle nie wieją pełnym profesjonalizmem, ale jak dla mnie to są całkiem porządne i w przystępnej cenie. Pędzle pięknie wyglądają , podoba mi się przejście kolorów białego i różowego. To na pewno nie są moje ostatnie pędzle ze sklepu BPS , bo te mnie pozytywnie zaskoczyły! Jeśli miałabym sama wybierać pędzle do tego zestawu to dorzuciłabym tam jeszcze z 2 do rozcierania. Najbardziej mnie urzekł pędzel do linera i pudru. Jeśli jesteście zainteresowane pędzlami z bornprettystore.com to zapraszam Was do zakładki Makeup&Beauty na tejże stronie. 






Jestem ciekawa, co sądzicie o tych pędzelkach. Może już któraś z Was go ma?

Pozdrawiam
M.

__________________________________________________________________

RABAT 10% na zakupy w sklepie Born Pretty Store

18 komentarzy:

  1. przesłodki kolor włosia i trzonków ;))
    do mnie inne przylecą i ciekawa jestem jakości ;) dużych wymagań w sumie nie mam... ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. duzo rzeczy bym kupila z tej strony tylko nie pedzle.choc piękne są!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzli akurat nie wybrałam do testowania, bo się bałam o ich tandetność :( Te wydają się być w porządku, ale jestem ciekawa jakie będą po paru myciach..daj znać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę przyznać, że pędzle prezentują się bardzo fajnie ;) też lubię pędzle i każdy jest mile widziany u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają super.... takie słodkie i dziewczęce... takie to kupić choćby i dla samego wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja myślałam nad wybraniem pędzli, ale tak jak Gosia, trochę się bałam. Ale następnym razem myślę, że się skuszę na te do podkładu, wyglądają w porządku i cena przekonuje, nie jest zbyt niska.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten ostatni az chcialoby się pomacac ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam zamiar zainwestować w parę pędzli z Hakuro ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają na świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super wyglądają, ale wygląd to nie wszytko, dobrze że się też nadają do robienia makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam pędzle z podobnego sklepu i niestety sprzedałam je bo były zbyt sztywne i kuły w powiekę :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Urzeka mnie ta różowość :))

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny zestaw pędzelków.Przdałby mi się taki,bo moje są już na wyczerpaniu...

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie pędzelki musza być miękkie. Tych nie mam ale wystarczy mi że jedna osoba powie , że sztywne i już odpadają. Nie ma mowy bym kupiła. Poza tym odpycha mnie kolor trzonków i włosia. To pewnie nie istotne jeżeli by miały być dobre . Ale jednak wrażenie wizualne tez robi swoje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj chcę z tej strony http://www.bornprettystore.com/ zamówić podobny zestaw pędzli ale tak się zastanawiam czy jest możliwe by wysyłka przyszła do polski, a widzę że ty już miałaś doczynienia z tym sklepem więc jak byś mogła coś podpowiedzieć będe z góry wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłka jest darmowa, ja mieszkam w Polsce i spokojnie do mnie dotarła do domu ;) Jest tylko jeden minus, że trzeba czekać ok. 1 miesiąc, aż dotrze ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.