='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 24 marca 2014

** Born Pretty Store sztuczne rzęsy - moja opinia**

Cześć dziewczyny!!!

Jak już pewnie wiecie, jakiś czas temu przyszły do mnie sztuczne rzęsy ze sklepu Born Pretty Store . Oprócz pomocników do stworzenia pięknego mani, sklep ma w swojej ofercie wiele akcesoriów do makijażu. Jeśli chcecie wiedzieć, jak się te rzęsy spisują, to zapraszam do czytania !






Informacje ogólne:

  • nazwa: 10 Pairs Natural Cross False Eyelash Fake Eye Lash - Sztuczne rzęsy w kolorze czarnym, 
  • dostępność: sklep bornprettystore.com ( TUTAJ )
  • cena: 2.99 $ ( przesyłka darmowa)
  • ilość par rzęs w pudełku: 10 par


Opakowanie:
Rzęsy przychodzą do nas w uroczym kartoniku z wyciętym okienkiem w kształcie serca. Jak się pewnie domyślacie, jest to wyrób Tajwański, ale tu akurat nie wpływa to na jakość.




Tak wyglądają z bliska:




Moja opinia:
Po otrzymaniu paczki byłam mile zaskoczona. Rzęsy są tanie jak barszcz, bo za ok. 10 zł otrzymujemy 10 par, nigdzie w u nas jeszcze nie dostałam takich dobrych i tanich rzęs. Spodziewałam się, że rzęsy będą wyglądały jak wykonane z plastiku , a w rzeczywistości są jak moje własne. Rozmieszczenie włosków przypomina naturalne rzęsy, bardzo mi się to podoba. Kleję je na kleju DUO i wyglądają bardzo ładnie. Powiększają oczy i ładnie się stapiają z makijażem. Można je oczywiście przyciąć i połówki używać do codziennego makijażu. Są umieszczone na przezroczystym paseczku, więc jeśli zastosujecie bezbarwny klej, to będą wyglądały bardzo naturalnie i bez kreski na górnej powiece. Jeśli planujecie zakup takich rzęs to jak najbardziej polecam, te są chyba najtańsze z wszystkich dostępnych na stronie, a jakością są świetne! Znajdziecie je w tym sklepie w zakładce Makeup & Beauty, gdzie polecam zajrzeć :)

W jednym z moich poprzednich postów miałyście okazję zobaczyć te rzęsy w akcji: TUTAJ






Co sądzicie o tych rzęsach? Miałyście już rzęsy z Born Pretty Store

Pozdrawiam
M.

Przypominam o kodzie rabatowym !!


24 komentarze:

  1. Faktycznie rzęsy prezentują się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie na zdjęciach i na tobie prezentują się i za taką cene jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już kilka razy je oglądałam.... i jednak się przemogę do zakupu.... ciut większej ilości i ich asortymentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam mieć naturalne, długie, śliczne rzęsy. Lecz niestety nie zostałam nimi obdarzona :( Używałam zwykłych chińskich rzęs samoprzylepnych, jednorazowych, lecz wyglądały konkretnie sztucznie, jak u lalki :/
    Chciałabym wypróbować te rzęsy, które prezentujesz, wygladają świetnie i naturalnie! Lecz chciałąbym się dowiedzieć, jak z jakością? Jak długom się trzymają? Do pierwszego zmycia makijażu? Bo cena kusi niemiłosiernie, gdyż ja kupiłam jedną parę za 7 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem, rzęsy są bardzo dobrej jakości, bo nieraz w Polsce mam do czynienia z rzęsami droższymi, które wyglądają i są jak zrobione z plastiku . Te są w dotyku jak moje;) Jeśli chodzi o to, jak długo się trzymają, to zależy od kleju. Ja używam w tym celu przezroczystego kleju DUO dostępnego w Inglocie za ok. 24 zł. Na takim kleju trzymają się na oku cały dzień, nic nie odpada. Nawet jakbym spróbowała sama odkleić ręką, to nie schodzą - zejdą tylko przy myciu płynem micelarnym, czy żelem do mycia twarzy ;) Wiadomo, to nie są rzęsy na stałe ( np. miesiąc do noszenia ) - tylko do codziennego makijażu jak większość tego typu rzęs.

      Usuń
  5. Patrzyłam na te rzesy :) Fajnie ze nie sa takie plastikowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają fajnie i jeszcze te urocze pudełeczko :) miałam jedynie rzęsy z inglota ale różnie mi to wychodziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedne z bardziej naturalniejszych sztucznych rzęs jakie widziałam;) Fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt wygladaja genialnie, ostatnie ktore ja kupilam wygladaly jak sila odebrane lalce barbie, zas te prezentuja sie naturalnie i z klasa ;)

    http://kobiecaperspektywa.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, chyba identyczne jak w Sammydress :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. efekt faktycznie rewelacyjny, czuję się skuszona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam rzęsy ardell. Wyglądają jak naturalne a są mega. Mam je od stycznia i dalej sa okej a uzywam ich codziennie :) nie mam problemu z panda, osypywaniem się i sklejaniem. Dodatkowo oszczedzam czas no i pieniazki ..czego chcieć więcej?;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamówiłam je tydzień temu i czekam aż przyjdą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam je wybrać również do testowania, ale bałam się tego co Ty- że będą plastikowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. efekt jaki dają bardzo mi się podoba :) niestety nie nosze rzęs bo nie radzę sobie z aplikacją ich :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnei wygladaja na oczku!;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądają WOW! naprawdę super :) może sobie takie sprawię... jeszcze zobaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie prezentują się na Twoim oku :) nie jestem przekonana do sztucznych rzęsy, ze powinny być ciut krótsze jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje rzęski z BornPrettyStore właśnie do mnie lecą :))

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny efekt, chociaż ja wolę kępki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Daja boski efekt! Oj muszę je mieć... tylko ja za chiny nie umiem przykleić rzęs :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie używałam sztucznych rzęst, ale zawsze miałam na to ochotę :)
    Może w końcu spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładnie wyglądają, ale pewnie też bym nie zamówiła, bo stwierdziłabym że będą jak z chińczyka :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasem używam sztucznych rzęs, ale często mi się odklejają zwłaszcza w kącikach wewnętrznych, chyba muszę zakupić ten klej z Inglota, o którym mówisz w komentarzu gdzieś wyżej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.