='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 14 marca 2014

** Łatwy klasyczny makijaż KROK PO KROKU **

Cześć dziewczyny!!!

Jakiś czas temu dostałam sztuczne rzęsy od BPS , z których bardzo się ucieszyłam. Szczerze mówiąc, to jak dotąd miałam tylko kępki, które czasami pojawiały się w makijażach. Te rzęsy są bardzo gęste, ale w dotyku są jak moje naturalne. Do tego makijażu przyklejałam je po raz pierwszy, nic nie przycinałam. Nie wyszło idealnie, ale praktyka czyni mistrza ;) Porządnego kleju też nie miałam, ale ostatnio kupiłam polecony przez Paulinę Duo i jest o wiele lepiej .
Makijaż, który widzicie poniżej jest bardzo łatwy i może go zrobić każda z Was, bez większego wysiłku.
Świetnie się nada na kolację z ukochanym, bądź na elegancką imprezę, wszystko zależy od tego, co lubicie .





Poniżej krótkie 'krok po kroku' do tego makijażu:


1. Na powiekę nakładam palcem bazę pod cienie Ingrid, która utrzyma cienie na miejscu przez cały dzień. Brwi podkreślam standardowo kredką Catrice i cieniem z Inglota.

2. Na wewnętrzną część górnej powieki ląduje jasny perłowy cień Ingrid, którego recenzja była ostatnio na blogu ( z tego kosmicznego opakowania ;) ).

3. Na zwnętrzną część górnej powieki nakładam brązowy matowy cień sypki i rozcieram jego granice. Zaś na sam środek tej powieki palcem nakładam złoty perłowy cień.

4. Na dolnej powiece kolejność cieni taka sama jak na górnej. Pamiętajcie, żeby całość rozetrzeć.

5. Na linię wodną nakładam białą kredę, a nad linią rzęs maluję kreskę czarnym żelowym eyelinerem. Jeśli nie macie opadających powiek ( tak jak ja) to możecie bardziej poszaleć, wyciągnąć kreskę dalej ku górze.

6. Rzęsy tuszuję czarnym tuszem.

7. Teraz nakładam te sztuczne rzęsy.







Kosmetyki i 'narzędzia' , których użyłam:


Jak Wam się podoba taki klasyczny makijaż? Lubicie tak się malować?

Pozdrawiam
M.

+ odpowiem na Wasze pytania: Tak, ścięłam włosy ;) 

24 komentarze:

  1. O matko ścięłaś włosy ?:)
    A makijaż wyszedł cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny makijaż, a te włosy..cudo! :D
    do zobaczenia jutro!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne rzęsy też takie chcę :) obcięłaś włosy?

    OdpowiedzUsuń
  4. przykro mi ale trochę mi nie przypadły do gustu sztuczne rzęsy.. kurcze :(
    ale ogółem rzecz biorąc makijaż wymiata! szminka jest przecudowna :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tych włosach i w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rzęsy prezentują się super! :) świetny makijaż! naprawdę do twarzy Ci w czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  7. Też pierwsze, co mi się rzuciło w oczy to włosy. A makijaż podobny sobie robię jak się spieszę. Prosty i efektowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzęsy, rzęsami ale makijaz śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż :) i całkiem fajnie Ci w nowych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny makijaż, daje niesamowity efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę zamówić te rzęsy, są świetne :) Robią chyba całą robotę w tym makijażu, w sensie.. makijaż jest dość delikatny a one pięknie podkreślają oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy są naprawdę godne uwagi, bo są bardzo tanie, a jeśli chodzi o jakość to ta też jest naprawdę przyzwoita ;)

      Usuń
  12. prześliczne masz rzęski,i makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny makijaż, uwielbiam mocne usta

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż, a rzęski super wyglądają, rzeczywiście bardoz naturalnie :) Do twrzy Ci w nowje fryzurce, ja też się ściełam niedawno, widzę wszyscy na wiosnę jakieś metamorfozy przechodzą :D hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, jakaś fala cięcia włosów ;) To musisz się pokazać, bo jestem ciekawa, jak wyglądasz teraz ^^

      Usuń
    2. Już sie nie mogę doczekać kiedy zrobię jakiś wiosenny barwny makiajż na bloga (zwłaszcza że nabyłam kilka pomadek w kolorkach idealnych na wiosnę) i pokażę się w nowej fryzurce, lecz muszę poczekać, bo opryszczka mnie dopadła.

      Usuń
  15. W tym makijażu było Ci bardzo do twarzy jak chodziłaś w nim w domu i te rzęsy naprawdę wyglądają bardzo naturalnie! Cudnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, idealny makijaż do paradowania po domu ;P ;)

      Usuń
  16. Pięknie!!!! Oczyska wielkie :))) Cudny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.