='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 28 lutego 2014

**Wibo WOW effect matte glitters & Miss X color fashion **

Cześć dziewczyny!!!

Ostatnio moje paznokcie przeszły drastyczną metamorfozę, bo ścięłam je na krótko. Mimo, iż nie były bardzo długie to dla mnie za długie. Po prostu nie wytrzymały i się połamały ;) Dzisiaj chcę Wam pokazać proste, ale myślę, że efektowne mani wykonane za pomocą tych dwóch lakierów:




O lakierze Miss X nr 19 pisałam więcej TUTAJ.




Bardzo lubię takie duety, bo za sprawą tylko tych lakierów mamy na paznokciach całkiem przyzwoity efekt.
Lakier Wibo Wow effect matte glitters bardzo mi się spodobał, gdy Natalia miała na paznokciach, więc musiałam go pożyczyć ;) Jest naprawdę śliczny, pokryłam go top coatem, żeby był jak reszta- połyskujący, gdyż normalnie jest matowy.











Co sądzicie o takich kolorach na paznokciach?? Lubicie takie połączenia ?

Pozdrawiam
M.

26 komentarzy:

  1. Śliczny kolor i efekt i paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zestawienie:) ja zawsze mam krótkie paznokcie ze względu na soczewki, ale się przyzwyczaiłam i chyba nie wyobrażałabym sobie żeby teraz je zapuszczać:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim przypadku też bym wolała krótkie :) Wszystko zależy od tego, jakie czynności wykonujemy :)

      Usuń
  3. Uwielbiam te glittery od wibo ! Mam wszystkie trzy, pięknie się prezentują zwłaszcza na ciemnych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. What a gorgeous color! I’d love for us to keep in touch via bloglovin’ or GFC! Let me know on my blog, I’ll be sure to follow back!

    s a r t o r i a l d i n e r

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ta czerwień :) Muszę sobie zakupić ten lakier z Wibo, uwielbiam taki efekt :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia po prostu cudowne, zachwycające! oczu nie mogę oderwać! paznokcie również piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, robię co mogę :) Chociaż marzy mi się lustrzanka :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt :-) Ja teraz mam pastelowy niebieski na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te lakiery z wibo ;)


    gwiazdaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne połączenie ;) Podoba mi się efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny kolor, podobny do czerwonego z essence .Lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam piękny czerwony kolor.Śliczne pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czerwone lakiery : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta czerwień jest mega ! Masz śliczne pazurki, wiesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne połączenie :-) Ten top coat z Wibo coraz bardziej mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz piękną płytkę paznokcia, długą, smukłą taką migdałową:) ja czerwienie kocham w każdym odcieniu więc nie trzeba mnie długo przekonywać na taki manicure:P ale ten matowy top coat to dla mnie nowość, fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? W takim razie dziękuję :) Tak myślałam, że lubisz czerwień :)

      Usuń
  17. zastanawiałam się nad kupnem tego wibo brokatowego..ale jednak nie wzięłam...do pracy się nie nadaje..tylko na jakąś zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. the nailpolish looks so pretty :)
    following you now on gfc,maybe you want to do the same? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.