='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 23 lutego 2014

** Walentynkowy konkurs blogowy, moja praca **

Cześć dziewczyny!!!

Tytuł tej notki może troszkę nieaktualny, ale chciałabym Wam pokazać mani, które wykonałam na Walentynkowy konkurs blogowy, udało mi się zdobyć dodatkowe wyróżnienie z czego bardzo się cieszę. 
Nawet sobie taki tytuł wymyśliłam do tego mani: "List miłosny", czy wyszło to same zobaczcie. Wykonanie tego 'zdobienia' trochę czasu mi zajęło, ale i tak miałam ferie i się nudziłam, więc czemu nie ;)
Zapraszam do oglądania zdjęć:








Miejcie wzgląd na to, że to praktycznie moje pierwsze tego typu zdobienie i nie jest idealnie ;) Poniżej lakiery, jakie mi pomogły :



Co sądzicie o tym zdobieniu?? Jakie Wy miałyście mani podczas Walentynek ?

Pozdrawiam
M.

__________________________________________________________________________






41 komentarzy:

  1. śliczne zdobienie i wyróżnienie w pełni zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło pięknie!;) podziwiam za cierpliwość przy tworzeniu ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, sama się sobie dziwię, bo nie jestem zbyt cierpliwa :PP

      Usuń
  4. prześlicznie Ci to wyszło :)
    a do tego jeszcze ten pierścionek !

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie wyszło! :) Rewelacja- super pomysł miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile cierpliwości! Ale było warto dla takiego efektu. ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pazurki :o) Moja przedmówczyni ma racę... wyróżnienie zasłużone :o)

    Zapraszam na cukierki http://konsumentka-anula.blogspot.com/2014/02/przebisniegowe-candy.html :o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyszło, bardzo efektowne :) Piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  9. napracowałaś się ;) super wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł. Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Napracowałaś się, ale efekt świetny.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne mani :) naprawdę postarałaś się :) na walentynkach niestety nie dałam rady pomyśleć o pomalowaniu pazurków, ale może to i dobrze bo mój mąż lubi je w naturalnym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękności Ci wyszły -cudne !!!! Ja walentynki miło spędziłam,a pazurki miałam czarne w serduszka różowe(na blogu mam pokazane).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ! oo, to super, lubię takie wzory ^^

      Usuń
  14. tak słodkie te Twoje paznokcie aż chce się zjeść! ja miałam jak zwykle, nude, jeden kolor bo najprościej, a jakoś czasu zabrakło w tym roku, pracowite te walentynki były :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skromna jesteś ;) wyszło cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję wyróżnienia:)ślicznie Ci wyszły te pazurki :) no i ten pierścionek - cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja właśnie odbiłam gazetkę na paznokciach, zasiadam na laptopka patrzę a u Ciebie też gazetka odbita :) Trochę słabo, taki był zamiar? Bo mi też nie najmocniej się druk odbił ale niestety nie miałam w domu spirytusu i musiałam uraczyć się wódką, tzn nie siebie.. paznokcie ;) Miałaś bardzo fajny pomysł i super odwzorowałaś tytuł 'list milosny' :) Brawo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to robiłam w sumie 2 raz w życiu i też nie miałam alkoholu, ale ja używam po prostu wody ;) Miało wyjść tak jak napisy na jakimś starym liście, na lewej ręce niestety nie chciało mi się za bardzo odbić ;)

      Usuń
  18. ale się napracowałaś! efekt zniewalający :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale śliczne pazurki,piękny kolor! :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak pięknie się prezentuje! prześlicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. aaa widziałam wyniki ;) Gratulacje.
    Lubię Cię za Twoją kreatywność. Tworzysz zawsze coś unikalnego, po raz kolejny to potwierdzasz;)
    Aby tak dalej..;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się w Twoich paznokciach :)
    Piękne są,sama robię różne wzory itp, ale takich nie zrobiłabym... Super :)

    A w rozdaniu biorę udział już od jakiegoś czasu i nie ukrywam, że mam wielką nadzieję, że w końcu uda mi się wygrać coś z tej firmy, bo to chyba 11 rozdanie tego typu w którym biorę udział i niestety do tej pory mi się nie udało wygrać :(, ale może i do mnie szczęście się uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Warto próbować, zobaczymy kto wygra ;)

      Usuń
  23. Świetny! List miłosny idealnie odzwierciedla to co namalowałaś na paznokciach :) Nie dziwie się, że dostałaś wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nonono...sama miałam okazję już wcześniej na nie spoglądać;) Śliczne są:)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękne są i nie dało się ich nie nagrodzić bo widać, że sporo pracy w nie włożyłaś a wiem coś o tym bo nie raz podobne robiłam z tym że każdą metode osobno a Ty je fajnie połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczne zdobienie !! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam lakiery MisssX ;) zdobienie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  28. fajnie wyszło, nie pomyślałam żeby połączyć ombre z gazetką :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.