='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 19 lutego 2014

** Moja wishlista z sheinside.com **

Cześć dziewczyny!!!

Ostatnio pokazywałam Wam post z moją ubraniową wishlistą, tym razem będzie z innego sklepu, który jest Wam pewnie dobrze znany . Mam na myśli sklep Sheinside , który znajdziecie pod adresem sheinside.com. Tutaj znowu przepadłam, gdy zobaczyłam te wspaniałości. Nie będę dużo mówić, od razu pokażę Wam, co bym z chęcią kupiła. Jeśli chcecie zobaczyć ile dana rzecz kosztuje lub inne detale, to wchodźcie w podlinkowane liczby ;)

  1, 2 , 3 , 4 , 5 , 6








                                             13, 14 , 15 , 16 , 17 , 18 ,





 19 , 20 , 21 22 , 23 , 24



Przesyłka jest też darmowa, rejestrując się na stronie dostajemy 15 % rabatu, a logując się przez Facebook aż 20 % rabatu, więc całkiem sporo. Polecam Wam też zakładkę 'sale', gdzie znajdują się ich wyprzedaże o TUTAJ . Płacić można przez Pay Pall i kartą ;) 

Też tam sobie coś upatrzyłyście??

Pozdrawiam
M.

20 komentarzy:

  1. Mam parę faworytów z ich sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1,7,12,15 idealnie trafiają w mój gust :]

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczy wyglądaja naprawdę kusząco, ale ciekawe jak z trwałością.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne ciuszki,i też bym chciała mieć je wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. tu już trochę mniej mi pasuje, ale i tak ponad połowe bym Ci wykradła. Pisz listę dla ukochanego, niech kupuje po ciuszku na każdą okazję :P

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym sklepie jest tyle świetnych rzeczy, że naprawdę ciężko się zdecydować. U mnie dzisiaj też wishlista z tego sklepu, ciekawe czy ostatecznie podejmą się współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the dresses :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest kilka ciuszków, które z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie marynarki są świetne :) podoba mi się jeszcze kurtka nr 12, a na resztę czuję się już chyba za stara...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak za stara??? ja mam 30 na karku ale w dwie pierwsze kiecki bym wskoczyła.Nigdy nie jesteśmy za stare na fajny ciuszek, i mamy tyle lat na ile się czujemy:)

      Usuń
  10. 1,2, 7 to moje typy wśród pokazanych:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaglądnęlam i widzę wiele cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna ta lista mogłabym się pod nią podpisać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1,7,16,22 ♥♥♥♥♥♥
    Meeeeegaaaa post ♡ Uwielbiam takie :) Podziwiam że tak dużo pracy wkładasz w ten blog. Inspirujesz mnie. Naprawdę!!!!
    Masz czas? Wpadnij może zainteresuje Cię KONKURS który zrobiłam z koleżanką z innego bloga :)
    Impossible1360.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.