='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 17 lutego 2014

** Moja wishlista z aupie.com **

Cześć dziewczyny!!!

Idzie wiosna a wraz z nią nowe zachcianki w kategorii 'ubrania '. Przeglądając ostatnio ciekawe sklepy internetowe z odzieżą natknęłam się na sklep Aupie , który znajdziecie pod nazwą aupie.com. Gdy weszłam na tę stonkę to całkowicie przepadłam:) Same cudne ubrania. Najbardziej spodobały mi się ich koszule, których jest tu najwięcej. Pogoda jest ładna, więc i na blogu pojawią się jakieś stylizacje. Was zapraszam do obejrzenia mojej 'chciej listy' ;) Jeśli jesteście ciekawe ceny lub innych detali, to wchodźcie w numery produktów. 


1,   2,    3,   4,    5,    6,




7,    8,    9,    10,    11,    12,




13,    14,    15,   16,   17,   18,   




19,   20,    21,    22,    23,    24,  


Ja w tym sklepie zostanę na dłużej ^^ Piękne są te koszule. Fajne jest to, że przesyłka jest darmowa, a rejestrując się na stronie otrzymujemy 15% rabatu!

Wpadło Wam coś w oko?

Pozdrawiam
M.

18 komentarzy:

  1. świetne zestawienie,wszystko bardzo w moim guście,przydałoby sie odświerzyć moja szafę takimi ciuszkami! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kilka dni temu też robiłam podobny post. Bluzeczka nr 17 jest super, nie widziałam jej ostatnio jak przeglądałam stronę. Widzę, że aupie skupiło się teraz na współpracach z polskimi blogerkami, mam nadzieję, że dojdą do nas paczuszki bez problemu, bo różne opinie czytałam o tym sklepie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie, właśnie widzę, że zrobiłaś podobny post. Musiałam przeoczyć ;) Mi nic nie wysyłają,przynajmniej teraz ;) Zobaczysz, czy Ci przesyłka dojdzie :)

      Usuń
  3. Przyznam szczerze, że pierwszy raz trafiłam na stronę tego sklepu dzięki Tobie i po prostu przepadłam. Ach ile tam jest wspaniałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie uświadomiłam sobie, że brakuje mi jedenastki, która wpadła mi w oko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. love those tops and jackets! awesome picks dear <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie nie mój gust, nie mój klimat. Ani ciuchy, ani dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. każdą kurtkę chętnie bym przygarnęła, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja wish lista jest i moją :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to Ci teraz powiem, że to może być moja wishlista:D podoba mi się wszystko, bez wyjątków, i wszystko mogłabym na siebie wrzucić :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.