='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 9 lutego 2014

** Makijaż: Zieleń i bordo w roli głównej KROK PO KROKU **

Cześć dziewczyny!!!

Ostatnio natchnęło mnie na takie połączenie kolorystyczne. W tym makijażu przeważają odcienie zieleni, bordo i brązu. Makijaż oka w całości wykonałam sypkimi cieniami ( tymi tanimi, o których pisałam raz TU ).
Sądzę, że taki makijaż będzie ciekawie się prezentował na wieczornych wyjściach. Zapraszam do krótkiego instruktażu, jak go wykonać :)



Jak zawsze zacznę od tutorialu w 'pigułce':




KROK 1.
Na początku trzeba przygotować oko do makijażu, czyli na powiekę nakładam bazę pod cienie Ingrid. Brwi podkreślone są moją własną 'mieszanką' do brwi :)


KROK 2.
Na górną powiekę nakładam matowy zielony pyłek ( nie nakładam go do końca powieki do zewnątrz, bo tam znajdzie się brąz).


KROK 3.
I właśnie teraz od zewnątrz podpalamy tę zieleń brązem matowym. Pamiętajcie, żeby wszystko ładnie rozcierać, granice cieni nie mogą być przerysowane.


KROK 4.
Obok zieleni matowej nakładam piękną butelkową brokatową zieleń. 


KROK 5.
Na dolną powiekę aplikuję sypki bordowy matowy cień, od zewnątrz.


KROK 6.
Obok niego nakładam również bordowy/miedziany, ale perłowy cień.


KROK 7.
W wewnętrznym kąciku aplikuję sypki, złoty perłowy cień.


KROK 8.
Na linię wodną nakładam czarny kajal ( może być kredka)


KROK 9.
Rzęsy podkręcam zalotką i tuszuję.




Poniżej kilka zdjęć gotowego oka:












Do makijażu oka użyłam tylko moich sypkich cieni. Reszta kosmetyków już Wam jest dobrze znana ;) 

Co sądzicie o tym makijażu?? Ktoś zamierza wypróbować?

Pozdrawiam
M.

29 komentarzy:

  1. Fajny! Bardzo mi się podoba. 4 zdjęcie od dołu najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne połączenie kolorków :)
    podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię u kogoś oglądać makijaż, siebie nie lubię w makijażu:P

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo bardzo ładnie ;) !
    dobre zakończenie czarną kredką na linii wodnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wpadłabym chyba na połączenie tych kolorów:)
    A pomadka na Twoich ustach bardzo mi podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, na pewno wypróbuję. Dobrze się czuję w takich kolorach :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakże pięknie Ci wyszło!;) Masz śliczne rzęsy :) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba, świetnie dobrałaś kolorystyke :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super makijaż! :) Stworzyłam dziś podobny ale kolorki odwrotnie xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie się prezentuje:) Może by tak połączyć palone złoto z czernią ?;>
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie to co napiszę Cię nie zaskoczy, ale... Super makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje makijaże sa przepiękne,zawsze chętnie je oglądam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny makijaż jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ;) Ja nie mam cierpliwości do malowania się cieniami ;) Kreska mi starcza heh ;)


    gwiazdaart,blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny makijaż! Pasuje do Ciebie to połączenie kolorów. Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Co tu dużo mówić... onieśmielasz mnie! Wyglądasz fabularnie!
    Świetnie dobrane kolory i perfekcyjnie wykonany makijaż! :-*
    Jak zwykle rewelacyjnie skomponowany post!
    Zawsze wiesz jak zwrócić na siebie moją uwagę :-*
    Ciągle muszę tu wracać po więcej :*

    U mnie 47 DIY pomysłów na walentynki – może znajdziesz tam coś dla siebie? :-)



    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  17. nie przepadam za zielenią ale w Twoim makijażu prezentuje się całkiem fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy blog. Pozdrawiam i zapraszam.
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. beautiful post!
    would you love to follow each other?
    we could follow each other here and also on another socials like instagram or twitter
    just let me know on my blog :)
    smiles' avenue
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  20. beautiful post!
    would you love to follow each other?
    we could follow each other here and also on another socials like instagram or twitter
    just let me know on my blog :)
    smiles' avenue
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  21. Zieleń śliczna:) Makijaż pasuje do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie. Jesteś prześliczna, a makijaż tylko podkreśla to co w Tobie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wygląda takie połączenie kolorów! naprawdę dobra propozycja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.