='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 13 lutego 2014

**Makijaż z użyciem produktów spożywczych **

Cześć dziewczyny!!!

Niedawno miał miejsce konkurs organizowany przez utalentowaną makijażystkę - Malwinę Siwiec, jego tematem był: "makijaż spożywczy". Jednym z warunków konkursu było użycie co najmniej trzech produktów spożywczych do zrobienia tego makijażu. Kolejnym warunkiem było wykonanie zdjęcia trzymając karteczkę z napisem. I tutaj właśnie mój udział w konkursie się zakończył - zapomniałam o zdjęciu z karteczką ( wiem, gapa ze mnie :PP ). Nie smuciło mnie to za bardzo, bo gdy zobaczyłam prace innych dziewczyn to zrozumiałam, że i tak nie wygram :P

A produkty spożywcze , jakich użyłam to: papryka słodka na oczy, kokos na usta i kakao do konturowania twarzy.





Ostatnie zdjęcie wyszło dość horrorystycznie ;) 

Też brałyście udział w tym konkursie?? Co sądzicie o takim nietypowym makijażu?

Pozdrawiam
M.

28 komentarzy:

  1. Usta wyglądają przepysznie z tym kokosem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesłyszałam o takim makijażu,ale wygląda bardzo ciekawie.Sama spróbuje swoich sił kulinarno-makijażowych.Wyglądasz cudnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie domyśliłabym się, że cień to papryka, a bronzer to kakao. Spryciula :D Szkoda, że zapomniałaś o karteczce, bo to ciekawa, kreatywna praca i pewnie zajęłabyś miejsce w rankingu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ta papryczka wygląda jak rogi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy makijaż. Jednak jestem w szoku, że nie bałaś się nakładać papryki na oczy, a jakby Ci się tak napruszyło do oka, wolę sobie nawet nie wyobrażać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. papryka słodka jak sypki cień, nałożona na Duraline nie szkodzi ;)

      Usuń
  6. super :D mogłaś jeszcze dać mąkę jako puder :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, chciałam, ale już kiedyś próbowałam i zostawały mi dziwne białe plamy :PP

      Usuń
  7. Świetny pomysł na makijaż. Muszę zajrzeć na prace innych dziewczyn! :D
    P.S. Jesteś odważna z papryką. Nie szczypała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była słodka papryka, obchodziłam się z nią jak z cieniem sypkim ;) Nic nie naleciało do oczu, nic nie szczypało ;)

      Usuń
  8. bardzo pomysłowy, twórczy i fascynujący :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy na jakąś sesję fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny tylko to yroche ryzykowne - papryka na oczy. strach pomyslec co jak wpadnie do oka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako puder dobra mąka ziemniaczana :D Fajny pomysł, ale bałabym się tej papryki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie i bardzo innowacyjnie! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Łaaa, świetny pomysł. Naprawdę stworzyłaś coś unikatowego i efektownego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz piękne oczy :) A ten paprykowy cień wymiata :) Fajny konkurs

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy i niespotykany post. Plus za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda, że zgapiłaś się z karteczką :( bo makijaż wyszedł Ci świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dosyć hardcorowo, ale bardzo ładnie wyszło;) Nawet ta papryka na oku haha:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajnie wyszło, masz śliczne oczka i te ostatnie zdjęcie...kosmos ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.