='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 2 lutego 2014

** Kolorowy makijaż prosto z Rio, KROK PO KROKU !**

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj będzie bardziej wesoło i kolorowo. Mam dla Was propozycję makijażu karnawałowego. Barwy dość egzotyczne,  stąd ten tytuł posta. Cały makijaż oka jest wykonany dobrze Wam znanymi pigmentami sypkimi, o których już Wam pisałam ;) 


Krok po kroku:


Zaczynamy!


KROK 1. 
Powieka musi być dobrze przygotowana, nakładam na nią bazę firmy Ingrid. Pod łuk brwiowy aplikuję beżowy sypki cień, żeby potem wszystko mi się lepiej rozcierało. Brwi są podkreślone jak zawsze kredką Catrice i cieniem Inglot.


KROK 2.
Na górną powiekę nakładam Kajal Kohl ( może być to zwykła kredka czarna). Nie nakładam go jednak na całą powiekę, lecz na ok. 2/3 :)


KROK 3.
Teraz biorę zwykłą pacynkę do cieni ( może być też patyczek higieniczny ) i rozcieram nią Kajal, żeby granice nie były takie ostre.


KROK 4. 
Na moją 'bazę' nakładam teraz sypki fioletowy matowy cień. Rozcieram też jego granice za pomocą beżu.


KROK 5. 
Obok tego fioletu nakładam turkusowy cień o lekko satynowym wykończeniu.


KROK 6.
Na wewnętrzny kącik oka nakładam pięknie napigmentowany żółty cień .


KROK 7.
Teraz czas na powiekę dolną. Od zewnątrz nakładam ciemny granatowy cień matowy.



KROK 8.
Obok niego aplikuję ciemny śliwkowy cień. Całość oczywiście rozcieram razem. A końcówkę robię bardziej zaostrzoną w dół.


KROK 9.
Rzęsy tuszuję, a na linię wodną wędruje biała kredka. Na zewnętrznej części rzęs doklejam kępki.


Gotowy makijaż oka prezentuje się tak:



















Kosmetyki, których użyłam:



Co myślicie o takim makijażu?? Może ktoś wypróbuje na imprezę karnawałową?

Pozdrawiam
M.


46 komentarzy:

  1. Patrząc na makijaż od razu przypomniała mi się taka bajka "RIO" :D Super Ci wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! znając życie, ja zatrzymałabym się na 4 albo 5 kroku!!
    fantastyczna karnawałowa propozycja! :D
    pozdrawiam kochana!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Można i tak ;) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kolorowe makijaże - śliczny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten żółty akcent. Bardzo przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż świetny :) Mam tylko takie wrażenie, że tej czarnej kredki na końcu wgl nie widać, tak ma być?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kajal ( czarna kredka) , jak napiałam, jest tutaj bazą, żeby podbić kolor cieni ;) Nie chodzi o to, żeby było go widać :)

      Usuń
  7. Ciekawy dobór kolorów, ale chyba jednak bym się nie odważyła na taki makijaż ;D Tradycjonalistka ze mnie ;) Czyli brąz, berze i czarny ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny makijaż, jak kolorowa papużka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne kolory :) przepiękny makeup :)

    OdpowiedzUsuń
  10. awesome! I like your blog ❤

    I would be happy if we could follow each other??
    Let me know :)

    Best, Julita

    http://crimson-moon2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś mega zdolna dziewzyno <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę świetny makijaż! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow... I LOVE your colorful make up! Beautiful!! Check out my blog... and what do you think... do you wanna follow each other?
    www.styleofdarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks! I am following you back now :)

      Usuń
  14. bardzo pozytywnie kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie wyszło w sam raz do RIO :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem pod wrażeniem ;)
    http://www.vaguue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Alez piękny, bardzo egzotycznie wygląda - cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny,kolorowy i odważny.tobie akurat pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż bardzo ładny, dobrze dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o kurka, gdybym miała imprezę karnawałową, to bym tak się pomalowała, tylko brakuje mi drobinki różu do tych kolorów :P

    OdpowiedzUsuń
  21. this looks so fantastic, love the bold colours!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fany, wieczorowy makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietny, bardzo mi sie,podoba i jeszcze super pokazalas krok po kroku a wiec uda mi sie go wykonac

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post :)

    przy okazji zapraszam na moje rozdanie, do wygrania m.in kosmetyki Balea :)

    http://fashion-and-cosmetics.blogspot.com/2014/01/rozdanie-kosmetyczne-u-fashion-and.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bogactwo kolorków, pigmenty coraz bardziej mnie intrygują ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. wow, rewelacja! ja niestety tak nie potrafię.. nie mam ani ręki do tego, ani odpowiednich pędzelków i jak próbuję, to wszystko mi się rozmazuje :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny! Bardzo podoba mi się całość, a zwłaszcza wewnętrzny kącik, świetny kształt!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo, też używam podkładów z Earthnicity! :) W sumie dopiero 2 miesiące, ale zdetronizowały u mnie inne firmy mineralne. Już się będę martwić latem, że mi makijaż spłynie z twarzy. Muszę wypróbować ich cienie, bo mają powalające kolory. A ze zwykłymi, prasowanymi kolorowy makijaż nie wychodzi tak intensywnie. Przynajmniej mi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Te cienie są rewelacyjne :) posiadam kilka odcieni i jestem zachwycona ich intensywną barwą :) Polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.