='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 5 lutego 2014

** EARTHNICITY korektor mineralny, Ivory- moja opinia **

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj chcę Wam powiedzieć, jak się sprawuje korektor mineralny od Earthnicity, w odcieniu najjaśniejszym, czyli Ivory. Jeśli chcecie wiedzieć więcej, to czytajcie dalej ;)


Informacje ogólne:

  • firma: Earthnicity
  • nazwa: Earthnicity korektor mineralny, w kolorze Ivory
  • masa: ok. 2,5 g
  • cena: ok. 54 zł
  • dostępność: earthnicity.pl

Opis producenta: 

Jeśli Twoja cera wymaga specjalisty do ukrycia przebarwień, blizn potrądzikowych, krostek czy innych niedoskonałości, to wypróbuj nasz korektor mineralny.
Mimo pudrowej konsystencji zapewnia świetnie krycie i rewelacyjnie stapia się ze skórą.
Należy pamiętać, aby korektor był jaśniejszy od koloru naszej cery.
Korektor zapakowany w zgrabny pojemniczek z sitkiem. W słoiczku znajduje się około 2,5 grama produktu.
IVORY
KOREKTOR MINERALNY
IVORY – jasny korektor odpowiedni dla karnacji bladych i jasnych. Może być stosowany do ukrywania niedoskonałości, przebarwień oraz jako korektor pod oczy, a nawet jako baza pod makijaż oczu. Korektor ten najlepiej sprawdza się z podkładami: Alabaster, Porcelain, Natural Light oraz Honey Beige.


Opakowanie:
Tutaj jak zawsze nie mam zastrzeżeń, bo produkt wygląda ładnie i schludnie . Ma sitko, dzięki czemu mogę kontrolować ilość produktu. 


Kolor:
Ivory to najjaśniejszy z dostępnych odcieni. Jak dla mnie świetny, bo mam dość jasną cerę, szczególnie teraz, zimą. Ładnie się stapia z podkładami Earthnicity, jak np. Alabaster, Porcelain, Natural Light oraz Honey Beige ( choć z tym ostatnim może się trochę gryźć ).


Aplikacja:
Tutaj możemy użyć naszych palców, ale dobrze się też sprawdzi pędzelek do korektora lub mały pędzelek do cieni. 


Wydajność:
Jak każdy produkt sypki mineralny tej firmy, korektor jest bardzo wydajny !


Krycie:
Nigdy bym nie pomyślała, że korektor sypki może tak ładnie kryć. Bardzo mi się to  w nim podoba.


Moja opinia:
Korektor współgra z moją cerą. Ładnie kryje niedoskonałości. Jest lekki, więc można go spokojnie używać jako korektora pod oczy. Sińce pod oczami są zakryte, a efekt jest bardzo naturalny. Trzyma się cały dzień. Bardzo polubiłam ten korektor, takiego produktu mi brakowało, jest wielofunkcyjny i za to go lubię !



Produkt jest dostępny na stronie: earthnicity.pl. Jak zawsze mam dla Was rabat - 20%, dodatkowo teraz dostępny jest rabat -25% i inne atrakcyjne promocje! Zobaczcie:

Walentynki

Co myślicie o tym produkcie?? Lubicie korektory mineralne?

Pozdrawiam
M.


17 komentarzy:

  1. Trudno mi powiedzieć czy lubię, bo nigdy nie miałam xd

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem szczerze ze zaskoczyło mnie krycie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja równiez jestem zachwycona tym produktem,ma świetne krycie co bardzo mnie satysfakcjonuje gdy wyskoczy mi coś nieporządanego na twarzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. super chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba cięzko by mi sie używało sypkiego korektora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic trudnego. Po prostu nabiera się na pędzelek, tak jak korektor w kremie i wklepuje z jego pomocą w newralgiczne miejsce. Minerały mają to do siebie, że przylegają do skóry natychmiast dlatego nic się nie sypie. Ja jestem nimi zachwycona. Szczególnie właśnie korektorem, bo jest tak drobniutki, że go w ogóle nie widać na skórze, a używam go pod oczami. Nie wchodzi w zmarszczki i nie znika magicznie w ciągu dnia. Normalnie zostaję z minerałami do końca życia :P

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze takiego korektora , ładnie kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie dzisiaj przyszła paczka od Earthnicity i zacznę swoje testowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. sypki- jeszcze nie próbowałam..

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie kryje ale z zaczerwieniami sobie nie radzi niestety;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jeden korektor mineralny, ale rzadko go używam. Wolę kremowe korektory :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam korektoraamineralnego:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm.. ja też nigdy takiego korektora nie używałam, ale zaciekawił mnie ze względu na to, że troszkę ostatnimi czasy mam problem z cerą i sam podkład + puder w kamieniu nie radzą sobie z ładnym zakryciem tego. Niestety jeszcze sobie na ten korektor nie mogę pozwolic. A może poleciłybyście jakiś korektor z niższej półki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli miałabym Ci polecić jakiś fajny i tani korektor, to byłaby to paletka korektorów z Catrice, w granicach 15 zł. Konsystencję mają kremową, a gama kolorów jest naprawdę przydatna ;)

      Usuń
  13. ja uwielbiam korektor Catrice ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze go nie używałam, ale firmę znam, prędzej czy później wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem batrdzo zadowolona z tego korektora :) świetnie zakrywa pojawiające się co rano sińce pod moimi oczami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.