='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 24 lutego 2014

**EARTHNICITY Kabuki brush no.1 - moja opinia **

Cześć dziewczyny!!!

Bardzo lubię wszelkiego rodzaju pędzle do makijażu. Ostatnio moja kolekcja powiększyła się o tego milutkiego kolegę. Jest to pędzel kabuki od Earthnicity. Jeśli chcecie wiedzieć, jak się sprawuje, to czytajcie dalej !


Informacje ogólne:

  • firma: Earthnicity
  • nazwa: Pędzel kabuki
  • cena: ok. 65 zł
  • dostępność: earthnicity.pl ( o TU )



Od producenta:
Nasz pełnowymiarowy pędzel kabuki jest idealny do aplikacji naszych kosmetyków mineralnych. Syntetyczne włosie jest wyjątkowo delikatne dla skóry, a długa rączka pędzla ułatwia aplikację kosmetyków.

Zastosowanie:
Pędzel kabuki świetnie się sprawdza w nakładaniu kosmetyków mineralnych. Nakłada się nim róże, bronzery, pudry, podkłady sypkie. Dzięki takiej budowie pędzel równomiernie rozprowadza i blenduje ( rozciera ) te produkty.


Wygląd:
Moim zdaniem czarna rączka tego pędzla nadaje mu ładnego charakteru, wygląda profesjonalnie. Kolor włosia jest nawet o ton chłodniejszy niż na zdjęciach. Końcówka biała, poniżej podpalana chłodnym brązem, na dole w kolorze kości słoniowej.Po licznym myciu pędzel nadal ma ten sam kolor, nic się nie odbarwiło, napis na rączce również.


Włosie:
Jest syntetyczne i bardzo miękkie. Moim zdaniem jest bardziej przyjemny w dotyku od pędzelków firmy Hakuro. Nakładanie nim makijażu to sama przyjemność. Myłam już go kilka razy, wystarczy mydło i woda, z pędzla nie wypadł ani jeden włosek, wszystko jest na swoim miejscu. Włosków jest bardzo dużo i gęsto osadzonych, przez co produkt jest lepiej i dokładniej aplikowany.


Aplikacja kosmetyków mineralnych:
Wystarczy dotknąć pędzlem małą ilość kosmetyku wysypanego na nakrętkę i strzepać nadmiar produktu. Dzięki gęstemu ułożeniu włosków wszystko jest rozprowadzone idealnie i równiutko. Najlepiej nakłada mi się nim puder Velvet HD tej firmy, świetnie blenduje róż nałożony na policzki. Można go używać praktycznie do wszystkich kosmetyków nakładanych na całą twarz. Fajne jest w nim to, że rączka nie jest aż taka krótka jak w niektórych innych pędzlach typu kabuki. Poniżej macie wymiary:


Moja opinia:
Uważam, że jest to idealny pędzel do nakładania pudrów, różów czy bronzerów. Jest poręczny i bardzo pomaga mi w codziennym makijażu. A co w nim najbardziej lubię? To jego mięciusie włosie^^ Jest tak miły w dotyku, że mogłabym cały czas jeździć nim po twarzy :) To naprawdę profesjonalny produkt, i zapewne będzie mi służył przez długie lata. Solidnie zbudowany nada się dla osób początkujących ( nie zrobicie sobie nim krzywdy ) jak i tych zaawansowanych ! Taka jakość jest warta swojej ceny i polecam Wam ten pędzelek !


Jeśli chciałybyście sprawić taki prezent w postaci tego pędzelka to polecam skorzystać z tego kodu rabatowego ( zdjęcie poniżej ) ;) Zapraszam oczywiście na stronę earthnicity.pl, jeśli nie chcecie inwestować w pełnowymiarowy produkt, bo nie jesteście pewne, czy będzie w odpowiednim odcieniu, to polecam zaopatrzyć się w próbki ich produktów ( znajdziecie je TU ).


Macie jakieś pędzle kabuki?? A może posiadacie ten pędzel?

Pozdrawiam
M.


16 komentarzy:

  1. Lubię takie mięciutkie pędzelki. Mam taki z hakuro i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj mam z hakuro, powiem ze jestem z niego zadowolona ;D tego nie mam, ale troszke kosztuje wiec jeden mi z pewnoscia wystarczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie mam w ogóle pędzla :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałby mi się taki. Wiecznie odczuwam niedosyt pędzli ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie recenzje lubię,droższy produkt rekomendowany przez "profesjonalistę". Dla mnie to duża zachęta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli pędzel godny polecenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajną ma tą rączkę, mój mały kabuki ma bardzo malutką i nieporęczną rączkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja swojego pędzla do pudrów nie zastąpię żadnym innym :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie cena trochę wysoka, ale fakt faktem czasami trzeba zapłacić więcej :)

    Kochana, dzisiaj wspomniałam o Twoim blogu w moim wpisie.
    Co prawda bez twojego pozwolenia, ale mam nadzieję że mi to wybaczysz :)
    http://rytmmojegozycia.blogspot.com/2014/02/blogi-warte-polecenia-czesc-pierwsza.html

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam, jet bardzo dobry, jeden z lepszych z takiego rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jej wygląda porządnie, myślę, że na pewno jest też bardzo miękki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy :) Nigdy nie miałam pędzla z tak krótką rączką, ale wszystkiego trzeba spróbować i nie wykluczam, że coś podobnego kiedyś trafi także w moje ręce ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.