='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 22 lutego 2014

**EARTHNICITY cienie mineralne Royal i Plum - moja opinia **

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj chcę Wam przedstawić moją opinię na temat cieni mineralnych, a mianowicie tych firmy Earthnicity. Bardzo lubię sypkie cienie i ostatnio praktycznie tylko takimi maluję oczy. Nie jest to wcale takie trudne, wystarczy porządnie otrzepać pędzelek z nadmiaru produktu i po kłopocie, nic się nie osypuje. Jeśli chcecie wiedzieć jak z pigmentacją tych cieni i jak się sprawują, to czytajcie dalej ;)



Zacznę od cienia, który widzicie po lewej na zdjęciu, czyli piękny granatowy kolor:


EARTHNICITY
 MINERAL COSMETICS
 Royal


Informacje ogólne:

  • firma: Earthnicity kosmetyki mineralne
  • nazwa: EARTHNICITY MINERALNE CIENIE DO POWIEK Royal
  • masa: 1,2 g
  • cena: ok. 31 zł
  • dostępność: earthnicity.pl

Opis producenta:
Cienie mineralne Earthnicity są niezwykle trwałe, a ich kolory zachwycają nasyceniem naturalnych barw. Dostępne są w wielu wyjątkowych odcieniach.
Nasze cienie do powiek zapakowane są w 3 ml słoiczki z sitkiem, w których znajduje się około 1,2 g produktu.


Opakowanie:
Tu się pewnie będę powtarzała, ale nadal uważam, że produkty Earthnicity wyglądają bardzo profesjonalnie i to mi się bardzo podoba. Samo opakowanie jest praktyczne w użyciu, a sitko jakie zawiera ułatwia wydobycie produktu z opakowania w odpowiedniej ilości.


Kolor:
Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, nie trzeba dokładać miliona warstw, żeby cień ładnie się prezentował na powiece. Kolorów jest wiele i sama miałam problem, który wybrać. Oba cienie są matowe, ale gdzieniegdzie posiadają błyszczące drobinki, co bardzo ciekawie wygląda na oku ! 


Aplikacja:
Tu sposób jest dowolny, można do tego użyć pędzelka owalnego lub zwykłego płaskiego do nakładania cieni. Można też posłużyć się palcem, a będzie to dobrze wyglądało !


Wydajność:
W takim opakowaniu cienia jest bardzo dużo, a na powiekę zużywam mało produktu, więc jest bardzo wydajny, jak to jest w przypadku większości sypkich produktów . 


A teraz przedstawiam Wam cień:

EARTHNICITY
 MINERAL COSMETICS
 Plum


Wszystko, co napisałam powyżej dotyczy obu cieni, więc nie ma sensu, żebym pisała tu znowu to samo :) Wstawiam tylko zdjęcia tego cienia:







A teraz najważniejsze, bo nie pokazałam Wam przecież jak wyglądają ich swatche. Na zdjęciach poniżej nałożyłam niewielką ilość cieni, nie ma pod nimi jakiejkolwiek bazy, tak bardzo są napigmentowane!





Moja opinia:
Kolory są naprawdę śliczne i sądzę że dodają uroku każdemu makijażowi. Pigmentacja jest świetna, jak widzicie na zdjęciach. W zależności od światła cienie prezentują się nieco inaczej, ciekawie. Na powiece trzymają się cały dzień. Nie osypują się . Moim zdaniem są godne polecenia !

Przykładowy makijaż, który wykonałam tymi cieniami ( myślę, że na pewno się jeszcze jakieś makijaże nimi zmalowane pojawią ;) ). Jak widzicie w takim oświetleniu, mój aparat trochę przygasił kolory:




I jeszcze inna propozycja:






Jeśli któraś z Was jest zainteresowana kupnem takich cieni, to zapraszam na stronę earthnicity.pl . Earthnicity mogą też Wam wysłać próbki produktów, jeśli chcecie wypróbować :) Nie zapominajcie, że biorę udział w akcji Naturalne Testowanie i cały czas mam dla Was rabat - 20 % ! 


Co sądzicie o tych cieniach?? Miałyście już jakieś mineralne cienie?

Pozdrawiam
M.

__________________________________________________________________________




15 komentarzy:

  1. prześliczne, intensywne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne koloroy ;) Royal bardzo mnie kusił, ale ostatecznie zamiast niego wzięłam szampański kolor, który bardzo polubiłam i nawet dziś mam na powiekach ;))
    a na Royal chyba sie skuszę niedługo... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne kolory :) Bardzo mi się podobają :)

    Przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie :) Można wygrać szczotkę Tangle Teezer Salon Elite w wybranym przez siebie kolorze! Link - http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2014/02/rozdanie-wygraj-szczotke-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super intensywne kolorki :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kolory,a cienie są świetnie napigmentowane.Makijaż jest obłędny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. niebieski o odcieniu takim chabrowym, cudowny !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaz taki nie przesadzony.

    OdpowiedzUsuń
  8. zupełnie nie moje kolory, ale słyszałam o nich same dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wygląda oko nimi pomalowane!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety jeszcze nie miałam cieni mineralnych :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolorki tych cieni. Sama chciałabym coś wypróbować z kosmetyków mineralnych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno wypróbowałam cienie mineralne marki Earthnicity Minerals i jestem zachwycona :)
    Kolor Royal bardzo ładnie wygląda na powiece :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.