='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 10 lutego 2014

**EARTHNICITY bronzer mineralny TROPICAL SHIMMER - moja opinia **

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj chciałabym Wam powiedzieć kilka słów na temat bronzera, który oferuje nam firma Earthnicity. Bardzo polubiłam kosmetyki mineralne i trudno by mi było się z nimi rozstać. Sypkiego bronzera jeszcze nie miałam, miałam do czynienia tylko z prasowanymi produktami tego typu. Cienie sypkie czy pudry od dłuższego czasu goszczą w mojej kosmetyczce, ale taki produkt nie. Jednak już przy pierwszej aplikacji nie miałam z nim problemu ! Tak jak róże Earthnicity, bronzer jest również świetnie napigmentowany, wystarczy odrobina nabrana na pędzel kabuki i gotowe. Więcej o tym produkcie poniżej :)


Informacje ogólne:

  • firma: Earthnicity
  • nazwa: Earthnicity mineralny bronzer, Tropical Shimmer
  • masa: 4,5 g
  • cena: ok. 65 zł
  • dostępność: sklep earthnicity.pl ( o TUTAJ )

Od producenta:
Podaruj swojej cerze zdrowy blask i wygląd. Bronzery Earthnicity są wysoko napigmentowane i mogą zostać wykorzystane zarówno do twarzy, jak i do całego ciała - dając w efekcie wrażenie muśniętej słońcem skóry.
Produkty zapakowane są w 30 ml słoiczki, które zawierają około 4,5 g bronzera.
TROPICAL SHIMMER
BRONZER MINERALNY
TROPICAL SHIMMER - ciemnobrązowy bronzer z odcieniami złotego. Odpowiedni dla osób o karnacji od śniadej do bardzo ciemnej. Najlepiej prezentuje się u osób o bardzo ciemnych karnacjach. Pomimo tego mogą go używać także osoby cieszące się jasną karnacją. Wystarczy jedynie pamiętać, aby nakładać bardzo małą ilość produktu.


Opakowanie:
Jak wszystkie produkty mineralne Earthnicity, opakowanie jest świetne. Umożliwia bezproblemową aplikację. Ma sitko, dzięki czemu kontrolujemy ilość produktu, którą chcemy nałożyć na twarz.



Kolor:
Wybrałam sobie najciemniejszy odcień. Nie dlatego, że mam bardzo ciemną karnację, bo tak nie jest. Produkt mogą stosować też osoby z jasną cerą. Może zdjęcia moje tego idealnie nie oddały, ale odcień Tropical Shimmer ma najchłodniejszy odcień z wszystkich proponowanych z tej marki. Moje włosy mają dość chłodny ocień, a końce są w kolorze blondu- chłodne brązy to dla mnie dobre rozwiązanie. Taki kolor jest najbardziej odpowiedni dla wielu typów cery, więc ten i Wam polecam ^^
Bronzer ma w sobie delikatne drobinki, które nadają pięknego blasku.



Aplikacja:
Jak już wcześniej pisałam, ten bronzer możemy nakładać tak jak zwykłe prasowane produkty,wystarczy nadmiar produktu otrzepać nad nakrętką i gotowe. Jeśli nie macie pędzelka kabuki, to możecie użyć do tej czynności też zwykły pędzel do różu.


Pigmentacja:
Naprawdę dobra. Niewielka ilość produktu wystarczy na duży obszar. Z rozcieraniem również nie ma problemu !



Moja opinia:
Moim zdaniem produkt ten jest godny uwagi. Cena jak najbardziej adekwatna do jakości. Ten produkt będzie mi służył przez długi czas!




Rabat na kosmetyki mineralne Earthnicity ! 


Co myślicie o tym bronzerze?? Może, któraś z Was go ma?

Pozdrawiam
M.

_______________________________________________________________


11 komentarzy:

  1. w opakowaniu podobny do mojego "Sunkissed Shimmer", ale już na swatchu nie..
    bardzo ciemny ;)) nie umiałabym go obsłużyć chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciemny, ale na twarzy wygląda ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcień mi się podoba, ale wolę matowe bronzery :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie ciemny, raczej nie nadawałby się do mojej jasnej karnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się cieszę, że wybrałam róż - bardziej mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj ja niestety takich rzeczy nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dość złotawy ten bronzer, ale na skórze nie wygląda jakoś ordynarnie, bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciemny i intensywny, czyli pewnie dla Twojego odcienia skóry będzie mega wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przz interne jk na razie nie kupuje kolrowyh kosmetykw musilbym tete mec.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słabo widać efekt na twarzy. Fajny na okres wakacyjny, jednak na co dzień dla mnie zbyt ciepły, albo to ja za blada do niego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.