='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 7 lutego 2014

** Cienie w kremie Simply Beautiful Collection -moja opinia **

Cześć dziewczyny!!!

Jestem posiadaczką wszystkich dostępnych na stronie forever-young.pl odcieni cieni w kremie SBC. Używam ich już jakiś czas, więc mogę Wam o nich nieco więcej opowiedzieć. Jeśli jesteście ciekawe, jak się sprawują, to czytajcie dalej ;)



Informacje ogólne:

  • firma:  Simply Beautiful Collection Taovital
  • nazwa: Cienie w kremie SBC
  • masa pojedynczego cienia: 1,4 g
  • cena: ok. 11 zł /szt., za cały komplet zapłacicie ok. 44 zł 
  • dostępność: forever-young.pl

Marka SBC pochodzi z UK i stamtąd są też te cienie. Poniżej kilka informacji od producenta:

CREAM BASE EYE SHADOW (ZESTAW 4 CIENI DO OCZU W KREMIE)
 4 KOLORY: Miedź, Śliwka, Srebrny i Oliwkowo-Brązowy
Wyjątkowe cienie do powiek z połyskiem. Cienie w kremie, które szybko wysychają dając efekt cienia sypkiego, ale bez załamań, bardzo trwałe. Zawierają Witaminę E, ekstrakt z Aloesa (Aloe Vera Barbadensis) i naturalny wosk roślinny karnauba (który wydziela się w postaci drobnych łusek z liści palmowych).
Głównce cechy charakterystyczne: 
-zapewniają wyjątkowy połysk
-wysychają dając efekt cienia sypkiego, ale 
-bez załamań
-długotrwały efekt
-łatwo się rozprowadzają. 


 SKŁAD:
 Mica, Talc, Isopropyl Palmitate, Dimethicone, Silica, Caprylic/Capric Triglyceride, Cera Alba, Diisostearyl Malate, Copernicia Cerifera Cera (Carnauba), Kaolin, Nylon-12, Tocopheryl Acetate (Witamina E), Aloe Barbadensis Leaf Extract (Aloe Vera).


Poniżej opiszę Wam każdy z osobna:

  • SIMPLY BEAUTIFUL COLLECTION cień w kremie oliwkowo- brązowy 28N

Bardzo podoba mi się ten odcień, ma w sobie małe drobinki, satynowe wykończenie. Idealny do makijażu dziennego, na środek powieki.  Znajdziecie go TUTAJ.




  • SIMPLY BEAUTIFUL COLLECTION cień w kremie miedziany z połyskiem 14N

Cień ma odcień miedzi, taki rudawy . Bardzo ciekawie się prezentuje w połączeniu z kolorem fioletowym. Lubię go nakładać na dolną powiekę. Tak jak oliwkowy, jest połyskujący. Znajdziecie go TUTAJ.




  • SIMPLY BEAUTIFUL COLLECTION cień w kremie śliwkowy 20S

Ten cień jest bardziej matowy, ale troszkę połyskuje. Ja lubię go nakładać w załamaniu powieki. Ładnie współgra z miedzianym odcieniem. Znajdziecie go TUTAJ.



  • SIMPLY BEAUTIFUL COLLECTION cień w kremie srebrny 27S


Mimo, że cień ten przez nazwę powinien być srebrny, to według mnie jest biały ;) To zdecydowanie mój faworyt wśród wszystkich białych rozświetlających cieni. Pięknie podkreśla wewnętrzny kącik oka. Można też go stosować jako rozświetlacz na kościach policzkowych ;) Znajdziecie go TUTAJ.



Pigmentacja:
Ku mojemu zdziwieniu, cienie te mają bardzo ładną pigemtację. Kolory są widoczne nawet, gdy nałożymy małą ilość. Bardzo mi się podobają ich kolory, bo można zdziałać makijaż na dzień jak i na wieczór, takie kolory powinny być w każdej kosmetyczce. Poniżej przedstawiam Wam swatche:




Moja opinia:
Cieni w kremie mam mało w swojej kolekcji. Te kolorki zdecydowanie mi pasują. Służą mi na dwa sposoby. Albo nakładam je palcem i czekam chwilę, aż zaschną. Wtedy efekt jest bardzo naturalny i ładny. Jeśli chcę bardziej mocny makijaż, to cieni tych używam jako bazy. Na świeżo nałożone od razu nakładam cień, wtedy pigmentacja jest zjawiskowa. Jeśli macie opadającą powiekę, to pod koniec dnia cienie mogą się delikatnie zebrać w załamaniu ( tak u mnie jest w przypadku większości cieni w kremie różnych firm ). Polecam je osobom, które nie chcą poświęcać wiele czasu przy robieniu makijażu oka, bo tymi cieniami idzie jak z płatka. Nie trzeba mieć też specjalnych pędzelków do nakładania, wystarczą Wam palce ;) Pamiętajcie, żeby zaraz po użyciu takiego typu cieni, zamykać je, bo mogą zaschnąć ! Jeśli nie chcecie wydawać fortuny na kilka niezbędnych cieni do codziennego makijażu, to polecam Wam te. Jakość jak najbardziej na plus, pigmentacja i kolory też ! 



Jeśli jesteście zainteresowane tymi cieniami lub innymi produktami SBC, to zapraszam na stronę firmy Taovital:


 Poniżej makijaż wykonany tymi cieniami : ( LINK )



Co sądzicie o tych cieniach? Lubicie cienie w kremie?

Pozdrawiam
M.

18 komentarzy:

  1. ładny ten oliwkowo-brązowy :) a tak przy okazji to nie używałam cienia w kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowania i kolory bardzo mi się podobają, nie spotkałam się z nimi do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  3. 28N i 14N wyglądają przepięknie ! ;)
    nie ukrywam że chciałabym je kiedyś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo coś w moich kolorach, nie lubię połyskujących cieni, ale te są wyjątkowo ładne! pięknie wyglądają na oku! ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie kolorki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pigmentacja zaskakująco dobra, a makijaz - cudowny! :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam cieni do powiek :p Ale kolorki ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie używałam cieni w kremie, bo miałam wrażenie że będą mi się rolowały w zmarszczce na powiece :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne odcienie, morelkowy najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądają, ten złoty jest szczególnie ciekawy! Taki trochę brudny, chyba nie widziałam jeszcze takich cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają bosko, ja nie używałam nigdy cieni w kremie, ale jak zobaczyłam tu jak to wygląda, to chyba spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne kolory, ja cieni nie używam, więc zostało mi podziwiać Twoje makijaże :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio bardzo dobrze współpracuje mi się z cieniami w kremie - chętnie przyjrzę się im bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądają w makijażu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.