='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 16 stycznia 2014

**Testuję kosmetyki EARTHNICITY - NATURALNE TESTOWANIE, co otrzymałam + KOD RABATOWY - 20% **

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj chcę się Wam pochwalić nowościami, jakie otrzymałam od Earthnicity Kosmetyki Mineralne , w ramach akcji Naturalne Testowanie, w której, wraz z 9 innymi blogerkami, jestem półfinalistką. Kosmetyki moneralne do najlepsze produkty dla naszej skóry, jeśli chciałybyście się więcej o nich dowiedzieć, to zapraszam na mój post: o tutaj. Paczka przyszła do mnie bardzo szybko, a po przyjściu do domu bardzo mile mnie zaskoczyła ! Zobaczcie, co dostałam :)
Jestem bardzo szczęśliwa, że firma Earthnicity obdarzyła mnie zaufaniem i mogę testować takie produkty ^^
Kosmetyki przyszły do mnie bardzo solidnie zapakowane, wszystko jest w idealnym stanie. W paczce znalazłam ślicznie zapakowane pudełko:




A po zdjęciu tego papieru zobaczyłam eleganckie pudełko:


A w nim takie oto skarby:




A poniżej przedstawię Wam każdy produkt po kolei:















Nie będę opisywała tutaj każdego kosmetyku, bo myślę, że lepiej to zrobić pisząc recenzje ;) Jeśli macie ochotę dowiedzieć się więcej o tych kosmetykach lub sobie coś kupić, to każdą nazwę Wam podlinkowałam. A żebyście też miały jakiś prezent, to mam dla Was kod rabatowy -20% na zakupy tych kosmetyków, może coś znajdziecie dla siebie ;) Zapraszam Was do działu PROMOCJE , bo znajduje się tam wiele ciekawych informacji, próbki już za 1 gr na przykład . Zapraszam Was również na fanpage Earthnicity, jeśli chcecie być z nimi na bieżąco: TUTAJ.


Który produkt Was najbardziej zaciekawił??

Pozdrawiam
M.



24 komentarze:

  1. Normalnie zazdraszczam Ci tych kosmetyków! Miłego malowania się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ;) ładne cienie wybrałaś ;))
    miłego testowania ;)
    a ja potestuję z Tobą ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dzisiaj otrzymałam, świetnie zapakowana :D
    miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłych testów :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę :) i życzę oczywiście miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie wszystkie wygladaja ciekawie a przynajmniej ladne maja opakowanie ;)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super, trafiły w dobre ręce ;D pędzelek wydaje się megaa mięciusi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dzięki ;) Masz rację, jest bardzo milutki ;)

      Usuń
  8. Jestem ich ciekawa :) miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do mnie kosmetyki dziś przyszły,i jestem z nich również zadowolona.To zaczynamy testy co! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj nie pogardziłabym taką paczuszką!

    OdpowiedzUsuń
  11. o gratulacje wspólpracy ;D ja jeszcze nie mialam zadnych kosmetyków mineralnych ;) no moze kiedys ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje ;D
    świetna paczuszka, jestem ciekawa jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam na recenzję, bo świetnie wszystkie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i czekam na recenzje kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna paczucha,jestem bardzo ciekawa tych podkładów;)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie zapakowana paczuszka a w niej same skarby, przyjemnego testowania, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję dostania się do półfinału:) Kosmetyków chociaż nie używałam to na pewno kiedyś będę chciała wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetna paczuszka! Miłego testowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice pics and great products.

    x http://fabeau-trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ładna paczuszka ;) CIekawa jestem jak się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.