='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 26 stycznia 2014

** Styczniowy strój dnia **

Cześć dziewczyny!!!

W zakładce na moim blogu pt. 'moda' ostatnio wieje nudą, bo nic tam nie dodałam, tak więc pora to nadrobić i chcę Wam pokazać taki mój zwykły strój dnia. Na dworze ciągle mróz, więc wychodzę w moim ciepłym płaszczu. Do niego założyłam proste czarne buty, koronkową granatową sukienkę i szal. Czapki nie zakładam, bo nienawidzę jej nosić, a włosy rozpuszczone muszą być, bo świetnie grzeją ^^ Zdjęcia zrobiła mi moja niezastąpiona Natalia  ( jej blog o TU )










płaszcz: allegro
szal: C&A
buty: no name
sukienka: ZARA

W zimie lubię taki klasyczny makijaż, w którym usta są na pierwszym planie. Dzisiaj użyłam pomadki Bourjois ;) Jak widzicie moje włosy dzisiaj bardzo się puszą, ale to chyba przez te gorące grzejniki w domu. 

Jestem ciekawa, co sądzicie o takiej stylizacji ;)

Pozdrawiam
M.

33 komentarze:

  1. Kocham makijaż klasyczny :) a stylizacja jak najbardziej spokojna i w stonowanych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny zestaw ;) Ja bym nie wyszła w sukience, bo ze mnie zmarzluch i nawet w grubym płaszczyku i swetrze zamarzam hehe
    I niezły make-up :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dłuższe wyjścia też wolę się cieplej ubrać ;)

      Usuń
  3. przepiękna sukienka, bardzo lubię ten kolor :) zgrabniutka jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest cudowna w pięknym kolorze! :) Świetna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pięknie wyglądasz :) bardzo fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadka dodaje charakteru:-) fajna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny płaszczyk i bardzo ładnie masz zrobione ombre:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne sukienka, zresztą całość też! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś zjawiskowa. Piękna pomadka (który odcień?), buty i kurtka (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu masz pełną nazwę: Bourjois Lovely Rouge Lipstick - # 07 Violine Venere
      Choć nie wiem, czy jest jeszcze w sprzedaży ;)

      Usuń
  10. ten płaszczyk miałas chyba na spotkaniu nie? baardzo mi się podoba, ogólnie cała jesteś fajna więc co tu dużo mówić ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ten, ale już bez tego siana ;P
      dzięki za komplement ;) ^^

      Usuń
  11. waw poprostu cudowna stylizacja nic dodac nic ujac, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim płaszczyk mnie urzekł :) Ale przy takich niskich temperaturach zamarzłabym chyba w sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow wow wow nie jesteś czasem za ładna ?! heh pięknie :**

    zapraszam - julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka i płaszczyk są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne buty - cała stylizacja jak zawsze udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna stylizacja, absolutnie w moim stylu! Uwielbiam Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, podoba mi się ;) sukienka super się prezentuje, wszystko ładnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna sukienka, kolor mnie urzekł zupełnie! :-)
    Uważaj na włosy, mróz im może zaszkodzić!

    OdpowiedzUsuń
  19. "Rockowa elegancja" tak mogłabym nazwać Twój strój :D Płaszczyk świetny no i oczywiście makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda wystawiać włosy na mróz ;)
    ja wolę założyć czapkę i w ten sposób "zabezpieczyć" je ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka śliczna sukienka! Płaszczyk również piękny, cały zestaw prezentuje się wspaniale :]

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja fajna ;), ja jednak chyba dałabym granatowy szalik do tego aby troszkę rozjaśnić całość

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.