='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 9 stycznia 2014

**SENSIQUE CC cream - recenzja ! **

Cześć dziewczyny!!!

Na spotkaniu blogerek otrzymałyśmy kilka kosmetyków firmy Sensique. Jednym z nich był krem CC. Nie znałam tego produktu, więc byłam ciekawa, jakie ma działanie i jak się spisuje na twarzy. Zapraszam do przeczytania mojej opinii na jego temat ;)


Informacje ogólne:

  • firma: Sensique
  • nazwa: COLOUR CORRECTING CREAM
  • pojemność: 30 ml
  • cena: ok. 14 zł
  • dostępność: drogerie Natura

Co mówi producent?
Podkład z nylonem wyrównujący koloryst skóry. tuszuje zmarszczki i wygładza drobne nierówności.
Zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia i odżywienia skóry. dzięki zawartosci oleju z oliwek. wyciągu z wiśni japońskiej oraz miodu i mleka.
Zawiera filtry UVA/UVB.



Moja opinia:
Powiem szczerze, że bardzo przypadł mi do gustu. Produkt jest lekki i nie zapycha porów. Delikatnie matowi skórę, ale wymaga poprawek. Dobrze się trzyma na twarzy cały dzień. Fajne jest w nim to,że ma filtry UVA i UVB, bo nie trzeba pod niego stosować innych kremów. Ma bardzo dobrą konsystencję, łatwo się rozprowadza. Krycie również całkiem dobre. Jedyny minus, który ja zauważyłam to kolor! Dla mojej skóry o tej porze roku jest za ciemny. Ja dostałam odcień 304- najciemniejszy:( W dodatku po wyschnięciu delikatnie ciemnieje. Myślę, że na lato będzie idealny, teraz muszę go mieszać z bardzo jasnymi kolorami. Jego kolor ma też plusy, jeśli chcemy podkładem konturować owal twarzy :)




Ja chyba kupię w jaśniejszym odcieniu ;)

Co o nim sądzicie?? Lubicie takie kremy?

Pozdrawiam
M.

____________________________________________________-



25 komentarzy:

  1. Kolor zdecydowanie dla mnie za ciemny ale na jaśniejszy chyba się skuszę bo fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam 302 jeżeli dobrze pamiętam i jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie ciemny, pierwszy raz go widzę, Muszę wybrać się do Natury i pooglądać nowości, bo dawno mnie tam nie było.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ogolnie za ta firma nie przepadam wiec i on mnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam odcień najjaśniejszy i jak za tą ceną, to produkt się świetnie sprawdza. bardzo lekki, nie zapycha i odcień można wybrać jaki się chce;) Czasem zostawia smugi, ale potem znikają :)
    P.S. Mam cerę tłusta i mieszaną i naprawdę jest fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojoj ale ciemny ;) ja aktualnie mam BB z Korei ale za taką cenę może spróbuję i ten ale jaśniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie ciemny ; o ale nie przepadam za BB, więc nie wiem czy skusiłabym się na CC

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor masakra. Faktycznie do konturowania jak znalazl.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie bladolicej stanowczo za ciemny :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor okropnie ciemny :) Ale sam kremik mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam, ale dla mnei też kolor lepszy byłby jaśniejiszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie miałam doczynienia z produktami BB ani CC, a kolor bardzo ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciemny kolorek, mnie jakoś kremy CC nie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. no tak stasznie cirmny ale cena jest naprawde atrakcyjna. Sama chce zaczac uzywac kremow bb czy cc zeby troche moje skora odpoczela od podkadow pudrow i korektora

    OdpowiedzUsuń
  15. nie przepadam za takim typem podkladów za bardzo, moze dlatego ze nie trafilam na odpowiedni kosmetyk dla siebie ;)
    a kolor na prawde ciemnawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam koreańskie kremy bb, a tego jakoś boję się spróbować ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam to samo.. boję się sięgnąć po ten produkt, żeby mnie nie "zapchał"..raz go użyłam i nie byłam zadowolona. Kolor był ok (302), ale jakieś takie smugi pozostawiał i wyglądał na twarzy średnio...na razie więcej razy nie użyłam, wręcz szybciutko go zmyłam..

      Usuń
  17. Nie lubię ciemniejących podkładów itp :/ Faktycznie dość opalony odcień.

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie niestety nie matuje, a świeci się, ale też go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Olej, faktycznie ciemny. Jak dla murzynki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. mam jaśniejszy, użyłam raz, jednak wolę mój podkład Catrice - jak chcesz, 10 zł ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. That looks so good, I need to try it!
    Have you seen my recent post - Goldie Locks Hair Extensions?
    Check it out at lovefromsimmie.com ❤

    Stay beautiful doll xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. rzeczywiście ciemny , ale zaciekawił mnie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  23. It looks very interesting! I'd love to try it, thanks for the helpful review. :) Would you like us to follow each other in GFC and BlogLovin'? I would love to stay in touch and be friends! :)

    Take care always, love Christine ~ xo
    Chriissydollxo Blog | BlogLovin'

    OdpowiedzUsuń
  24. rzeczywiście dosyć ciemny. Może kupię go sobie na wiosnę, bo na teraz wolę tradycyjne podkłady.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.