='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 28 stycznia 2014

**Rozdanie z Sammy Dress - WYNIKI !!! **

Cześć dziewczyny!!!

Jak wiecie, moje rozdanie z Sammy Dress dobiegło końca. Cieszę się, że aż tyle osób wzięło w nim udział. Postanowiłam nie trzymać Was w niepewności i mimo tej późnej pory, chcę Wam ogłosić, kto jest zwycięzcą tego rozdania. To było moje pierwsze rozdanie, długo sporządzałam listę z losami i uczestnikami. Zwycięzcę wylosowałam za pomocą zwykłej 'maszynki losującej ' ;)




Nie chcę, żeby nie było niejasności, więc nagrałam Wam filmik z przebiegiem wyłaniania zwycięzcy. Aparat rozładowany, więc macie film zrobiony telefonem. Myślę, że jakość aż tak zła nie jest :) A kto jest tym szczęśliwcem ?? Zobaczcie...

video 


Jeśli komuś z różnych przyczyn filmik się nie odtwarza to poniżej przedstawiam zwyciężczynię, jest nią:



Darin 


A oto, co wybrała:
 
http://www.sammydress.com/product960471.html


GRATULUJĘ ! Już piszę do Ciebie maila :)

Pamiętajcie, że na blogu pojawią się jeszcze różne rozdania, więc będzie jeszcze szansa ! ;)Chcę jeszcze powiedzieć, że osoby, które po rozdaniu znikną z obserwatorów tu czy na Fb, nie będą miały możliwości brania udziału w jakimkolwiek innym rozdaniu !

Jeszcze raz gratuluję Darin !! ;)

Pozdrawiam
M.

21 komentarzy:

  1. Gratulacje! :) Mam nadzieję, że następnym razem to mi się poszczęści. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ;D piękna torebka ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Juupi :)
    Udało się ... dobra passa trwa :)
    Już odpisałam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet się widziałam w tym ciągu :D Gratulacje ;D Super torbę wybrała koleżanka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.