='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 5 stycznia 2014

** OMBRE LIPS - moja brokatowa wersja **

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj post z serii tych makijażowych. Chcę Wam pokazać, jak można wykonać na ustach ombre z dodatkiem zwykłego brokatu. Wiem, że tak nikt z domu nie wyjdzie, ale pomyślałam że komuś może się do czegoś przydać. Jeśli chcecie wiedzieć, jak takie coś wykonać, to czytajcie dalej !



Rzeczy potrzebne do stworzenia tego makijażu ust:


  • BIAŁA KREDKA - ja używam firmy essence


  • CIENIE DO POWIEK - kolory dowolne, ja akurat używam szarego, białego i fioletu



  • PIANKA DO WŁOSÓW  - ja używam firmy Syoss, będzie to nasz 'klej' do brokatu


  • BROKAT - potrzebne będą nam co najmniej 2 odcienie, ja używam zwykłego brokatu, który kiedyś służył mi do dekoracji na papierach itp.



  • PĘDZELEK - będziemy nim nakładać brokat- może być to zwykły pędzelek do farb




Poniżej zamieszczam wszystko w skrócie, następnie opisane:





ZACZYNAMY:

1. Na skórę wokół ust dokładnie nakładamy podkład i go przypudrowujemy.




2. Teraz całą powierzchnię ust pokrywamy białą kredką - będzie to nasza baza pod cienie. Nie musi być idealnie rozprowadzona.




3. Teraz na środek ust nakładamy szary metaliczny cień, a później na sam środek ust nakładamy biały matowy cień.





4. Następnie od zewnątrz nakładamy fioletowy matowy cień i rozcieramy razem z szarym.




5. Taki efekt już mógłby zostać, ale jeszcze można nałożyć brokat. Poniżej mały instruktarz , jak to zrobić.



Na usta nakładamy nasz brokat.





6. Teraz kolej na srebrny brokat.




I tak się prezentuje całość. Powiem szczerze, że taki coś już kilka razy wykonałam do tych bardziej 'artystycznych' makijaży. Brokat na tej piance do włosów całkiem dobrze się trzyma. Jest to taka tańsza opcja do zrobienia tego efektu. 











Co sądzicie o takim 'ombre' na ustach??

Pozdrawiam
M.
______________________________________________

41 komentarzy:

  1. Instrukcja bardzo przydatna i taki makijaż ust przyda się dziewczynom w makijażach artystycznych :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, ale wyłącznie na sesjach :P Nawet na imprezę jest to niepraktyczne ;) Świetny pomysł z tą pianką do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, na wyjście się nie nadaje ;) :P

      Usuń
  3. Idealne na sesję zdjęciową do jakiegoś magazynu. Sama bym czegoś takiego raczej nie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt końcowy wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no do makijazy artystycznych to serio bardzo fajnie sie spisze ;D ale do wyjscia gdziekolwiek moglby wzbudzic duzo dziwnych emocji u ludzi haha ;D
    a ten niebieski niezle daje po oczach ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wygląda! Perfekcyjnie wykonałaś te usteczka, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wyglądają :) sposób na piankę świetny, pierwszy raz się z nim spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś to kiedyś wyczytałam, bo nie miałam specjalnego kleju ;)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentuje się niesamowicie, jednak dla nie było by to mao komfortowe. - ten komenatrz miał być mój :D chopak się nie wylogował z poczty, Mogłabys go usunąc?

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie bomba, do sesji idealne !

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo pracy z taki ustami ale za to efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurcze świetne! super że dodałaś krok po kroku, koniecznie muszę kiedyś spróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem znowu i podziwiam, muszę koniecznie kiedyś spróbować, strasznie mnie zainspirowałaś :)

      Usuń
  14. Jaki świetny efekt ! Z pewnością przyda się do sesji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że komuś się przyda ;)

      Usuń
  15. cudowne usta :) muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. CIekawy pomysł, chętnie wykorzystam podczas jakiś bardziej artystycznych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet bez brokatu wyglądają rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. GENIALNE! Mega profesjonalne,przemyslane,swietne! dodaje Cie zdecydowanie do znajomych bo jestes ganialna a tutaj jest mega swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow those lips!

    wanna follow each other with GFC n Google+?

    xx http://fabeau-trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.