='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 22 stycznia 2014

**Maseczka-Peeling K+K Fitomed - moja opinia **

Cześć dziewczyny!!!

Moim odkryciem ostatniego miesiąca jest maseczka- peeling K+K Fitomedu. Używałam ją ponad miesiąc i zużyłam prawie całe opakowanie. Jeśli chcecie wiedzieć, co w niej lubię, to zapraszam do przeczytania mojej opinii ;)



Informacje ogólne:

  • firma: Fitomed
  • nazwa: Maseczka-Peeling K+K Fitomed
  • pojemność: 50 ml
  • cena: ok. 27 zł
  • dostępność: np. fitomed.pl

Co mówi o niej producent + skład + jak stosować:


Działanie
W maseczce zastosowano kwas mlekowy o działaniu rozluźniającym spoiwo międzykomórkowe i złuszczającym nadmiar zrogowaciałych komórek. Usunięcie zrogowaciałej warstwy spłyca istniejące zmarszczki i odsłania „młodsze”, jaśniejsze warstwy naskórka. Koloryt skóry staje się jaśniejszy i bardziej wyrównany. Dodatek korundu – zmikronizowanego bardzo twardego minerału przyspiesza i pogłębia proces złuszczania. Maseczka działa na zasadzie podobnej do popularnego zabiegu kosmetycznego pod nazwą mikrodermabrazja.
Pozbawiony warstwy zrogowaciałych komórek "młody" naskórek kilkakrotnie lepiej wchłania substancje odżywcze.
Właściwości i przeznaczenie
Maseczka K+K jest hydrożelem bez dodatków tłuszczowych oczyszcza skórę, rozjaśnia naskórek, spłyca zmarszczki, oraz przygotowuje skórę do lepszego wchłaniania kosmetyków odżywczych. Działa powierzchownie. Polecamy stosować maseczkę do cery mieszanej, tłustej i trądzikowej (bez czynnych wykwitów ropnych), oraz do cery tłustej, zmęczonej i dojrzałej. Doskonale się sprawdza w okolicach skroni, spłyca tak zwane „kurze łapki”.
Nie zaleca się stosowania do cery suchej, łuszczącej się i naczynkowej, oraz pod oczy.
Stosowanie
Do cery tłustej zaleca się stosować raz w tygodniu. W innych przypadkach rzadziej. Należy indywidualnie dobrać częstotliwość zabiegu. Maseczkę nałożyć na twarz. Po ok. 2-3 minutach delikatnie wymasować skórę. Po tych czynnościach twarz dokładnie umyć letnią wodą. Posmarować kremem odżywczym.


Skład INCI: aqua, korund, lactic acid, glycerin, hydroxyethyl acrylate, sodium hyaluronate, sodium acryloyldimethyl taurate copolymer, D-panthenol, trilaureth-4-phosphate caprylic/capric triglyceride, peg-7 glyceryl cocoate, phenoxyethanol, ethylhexylglycerine.
Działanie:
  • przeciwzmarszczkowe
  • złuszczające
  • rozjaśniające
Stosowanie
  • Do cery tłustej i mieszanej zaleca się stosować raz-dwa razy w tygodniu. Maseczkę nałożyć na twarz i od razu delikatnie wymasować skórę. Przed masowaniem kosmetyk można potrzymać  na twarzy ok. 2 minut. Po tych czynnościach dokładnie umyć cere letnią wodą. Posmarować lekkim kremem odżywczym lub nałożyć maseczkę odżywczą.
  • Cera tłusta trądzikowa. Początkowo przemywać twarz raz dziennie. Jeżeli zmiany trądzikowe są nasilone, skórę zaleca się przemywać i tylko delikatnie pocierać, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się wykwitów. Po oczyszczeniu twarzy przypudrować zmiany glinką zieloną, tlenkiem cynku lub talkiem. Gdy stan cery zacznie się poprawiać  (po ok. 5-7 dniach) stosowanie maseczki można zmniejszać do stosowania profilaktycznego, zapobiegającego powstawaniu wyprysków (raz na dwa-trzy dni).
  • Cera dojrzała - redukcja "kurzych łapek". Nałożyć maseczkę na okolice oczu na ok. 1-2 min. w miejscach zmarszczek mimicznych tzw. kurzych łapek. Delikatnie wymasować i zmyć letnią wodą. Nałożyć krem przeciwzmarszczkowy. Stosować raz w tygodniu. 
Maseczka nie jest zaleca do cery naczynkowej, suchej i łuszczącej się. 
Przeznaczenie
Polecamy stosować maseczkę do cery mieszanej, tłustej i trądzikowej (bez czynnych wykwitów ropnych), oraz do cery tłustej, zmęczonej i dojrzałej. Doskonale się sprawdza w okolicach skroni, spłyca tak zwane „kurze łapki”. Nie zaleca się stosowania do cery suchej, łuszczącej się i naczynkowej, oraz pod oczy.




Moja opinia:
Stosowałam maseczkę przez 7 dni codziennie, a następnie 2-3 razy w tygodniu. Powiem szczerze, że jeszcze z takim produktem nie miałam do czynienia. Maseczka jest naprawdę rewelacyjna. Polecam ją dziewczynom ze skórą problematyczną, gdyż efekty (poprawienie) stanu skóry są widoczne już po pierwszym użyciu ! Świetnie radzi sobie z przebarwieniami. Po dłuższym stosowaniu skóra nie wydziela już tyle sebum, nie świeci się tak mocno, jak zawsze. Delikatnie złuszcza skórę naszej twarzy, ale nie jest tragicznie ( po kwasach czystych jest oczywiście gorzej). Uważam tę maseczkę za godną polecenia! Jeśli szukacie czegoś dobrego na zmarszczki, wypryski, czy przebarwienia, to ten produkt Was nie zawiedzie !! Dodam jeszcze, że konsystencja jest dość rzadka ( jak krem na bazie wody), ma w sobie delikatne drobinki.








Maseczkę otrzymałam w ramach współpracy z firmą Fitomed , której dziękuję za ten produkt !! Nie miało to wpływu na moją opinię  ;) Zapraszam do sklepu fitomed.pl, gdzie znajdziecie całą masę naturalnych kosmetyków ;)

Fitomed

Czy miałyście już tę maseczkę?? Co o niej sądzicie?

Pozdrawiam
M.

22 komentarze:

  1. Do mojej cery niestety nie jest zalecana, a szkoda, bo wszyscy ją sobie chwalą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. również byłam nią zachwycona, także w pełni się przychylam do Twojego zdania :) może jeszcze kiedyś sobie ją zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm nie miałam tej maseczki, ale ostatnio mam maseczkową fazę, więc chyba jej poszukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę musiała się za nią rozejrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ją jeszcze ... ;) świetna ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. mam na nią wielką ochotkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten produkt i nie przepadam za nim z powodu jego zapachu. Po prostu nie da się żyć z tym smrodkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ona nie śmierdzi, ma zapach maślanki/mleka, a tyle przez 2 min. mogę wytrzymać ;)

      Usuń
  8. ciekawe czy zadziałałaby na mój trądzik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam jej, ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam tą maseczke, ale z racji ze moja cera jest naczyniowa to jej w ogóle nie używam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to w takim przypadku lepiej uważać ;)

      Usuń
  12. Męczę już drugie opakowanie tej maseczki, bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  13. ja już od jakiegos czasu mam go na wishliscie, niedługo do mnei trafi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. przydałoby mi się takie cudeńko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam skórę suchą, więc raczej nie dla mnie :) ale polecę mojej koleżance ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię trzymać masek na twarzy, taka 2-3min to coś zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy produkt, co widać już po samym składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo polubiłam ten kosmetyk. Bardzo! Jest genialny i warto go mieć w swojej kosmetyczce z pielęgnacją cery.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.