='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 1 stycznia 2014

*Marion - BŁYSKAWICZNA ODŻYWKA bez spłukiwania *

Cześć dziewczyny!!!

Od dłuższego czasu używam odżywki firmy Marion, o której dzisiaj będzie mowa. Jeśli chcecie wiedzieć więcej o tym moim pomocniku, to zapraszam do czytania!


Informacje ogólne:
  • firma: Marion
  • nazwa: Błyskawiczna odżywka do włosów blond i rozjaśnianych
  • cena: ok. 6 zł
  • pojemność: 150 ml
  • dostępność: różne drogerie, ja kupiłam w Damiani


Moja opinia:
Kupiłam tę odżywkę tak bez zastanowienia, nie słyszałam o niej prędzej, a chciałam sobie kupić jakąś bez spłukiwania. Jestem z niej naprawdę zadowolona. Używam jej po umyciu włosów lub gdy nie potrafię ich rozczesać. Trzeba nią wstrząsnąć przed użyciem i spryskać włosy. Pięknie pachnie, delikatnie, cytrusowo i bardzo 'fryzjersko'( taki zapach, który czuć po wejściu do fryzjera :P). Odżywka ta bardzo wygładza włosy i nie obciąża ich. Są delikatne i miękkie w dotyku. Produkt jest strasznie wydajny. Używam jej już długo, a zużycie jest małe. Jeśli Wasze włosy lubią się elektryzować, to to coś dla Was ;). Włosy po niej są bardziej lśniące. Występuje w wielu wersjach , dla kilku typów włosów, więc z pewnością znajdziecie coś dla siebie! Polecam ;)




Co myślicie o tym produkcie?? Stosowałyście już tę odżywkę?

Pozdrawiam
M.

O tym produkcie pisałam już raz TUTAJ:




19 komentarzy:

  1. Ja mam do łamliwych końcówek czy coś takiego - kolor pomarańczowy i sprawdza się dobrze - lubię jej zapach:) Ta Twoja ładnie pachnie i jak tylko skończy mi się moja to wypróbuję tą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej jeszcze nie widzialam, ale uzywam z tej samej firmy do wlosow kreconych, tez mi sie bardzo podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. NIe miałam, ale mam już swoje sprawdzone. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta akurat nie jest dla moich włosów ale chętnie bym wypróbowała wersję dla brunetek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt ;) I zapach zaciekawił mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś, tylko z jedwabiem chyba o ile dobrze pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka mała bombka silikonowa, ale na zimę to właściwie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam :) Ale nie lubię odżywek bez spłukiwania, bo obciążają mi za bardzo moje włosy :( Ale z Marion dostałam ostatnio parę rzeczy i jestem zaskoczona ich jakością, oczywiście pozytywnie :) Zwłaszcza, że parę pewniaków ostatnio mnie zawiodło :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem dlaczego, ale kosmetyki firmy Marion kompletnie na mnie nie działają, strasznie zraziłam się do tej firmy. :(

    Zapraszam do mnie :)
    http://hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa odżywka ;)
    ja mam zapas odżywek b/s, więc na razie nie będę nowych kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam jej nigdy, teraz testuję pilomax i jestem zadowolona jak narazie ;-) ja po wejściu do fryzjera zawsze czułam smród farb i popalonych włosów (od dłuzszego czasu sama podcinam koncowki ;p)
    Wszystkiego Dobrego W Nowym Roku! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam z jedwabiem odzywkę z Mariona i jestem mega z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ją, jakiś czas temu pojawiła się u mnie recenzja tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam te odżywki do włosów, z resztą uwielbiam wszystko co marion produkuje do włosów jestem ich wielką fanką :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ją, ale u mnie efekt był średni;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.