='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 30 stycznia 2014

** Makijaż kosmetykami mineralnymi EARTHNICITY **

Cześć dziewczyny !!!

Już Wam raz pokazałam makijaż wykonany kosmetykami mineralnymi Earthnicity . Dzisiaj przedstawiam Wam kolejną propozycję. Myślę, że jest to taki delikatny makijaż, nawet na co dzień . Miałam zrobić do niego 'krok po kroku', ale zdjęcia robiłam jeszcze w świetle dziennym i wyszły koszmarnie ( więc wolałam oszczędzić Wasze oczy ) :) Dzisiaj mało zdjęć, ale myślę, że makijaż jest łatwy i tłumaczyć tu nic nie trzeba.

Na powiece od zewnątrz: cień mineralny Earthnicity Royal, cień Sleek różowy mat, cień sypki różowy perłowy.
Na dolnej powiece: cień mineralny Earthnicity Plum


I zbliżenie na oko:





A poniżej użyte kosmetyki:


Na pewno pamiętacie, że biorę udział w akcji "Naturalne testowanie" Earthnicity , w związku z tym poniżej macie znowu rabat -20 % ;) Myślę, że warto zafundować sobie chociaż jeden kosmetyk mineralny, zobaczycie, że są naprawdę świetne ;)


Lubicie takie makijaże?? Co o nim sądzicie?

Pozdrawiam
M.
__________________________________________________________________





36 komentarzy:

  1. Bardzo fajny ;) rzeczywiście idealny na co dzień dla mnie, nie za lekki nie za mocny a w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To działaj, a ja czekam na zdjęcia ^^

      Usuń
  3. wyszło rewelacyjnie,zresztą jak zawsze :*masz talent :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie. Oczy "hipnotajzing" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu ja muszę mieć dwie lewe ręce do takich malunków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzaj, tylko siadaj i ćwicz, na pewno coś fajnego Ci się uda !! ;)

      Usuń
  6. Prześliczny! Potrafisz podkreślić urodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makiajż,jestem zachwycona Twoim pieknymi oczkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny makijaż że ja nie mam ręki do kresek ten jasny kolor bardzo mi się podoba :) do twarzy ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! You look stunning girl!!! The eye make up is gorgeous!! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  10. Thx for the follow, following back on GFC #404
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ten makijaż! Pięknie w nim wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love this eye make-up, so glamorous!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest prześliczny :)
    veneaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej piękny :) a ja ostatnio zrobiłam siostrze makijaż w bardzo podobnych kolorkach, coś pomiędzy różem a łososiem i granat :)
    Mam tę paletkę sleek'a :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podziwiam wszystkie Twoje prace, ale ten makijaż jest najlepszy, przebija pozostałe.. te kolory tak do Ciebie pasują, slicznie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ? Cieszę się, bo ja chciałam w ogóle te fotki usunąć, bo mi się nie podobało :P ;)

      Usuń
  16. Piękne masz oczy więc każdy makijaż będzie na Tobie ślicznie wyglądał :) Obłędne połączenie :)

    Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie próbowałam jeszcze cieni mineralnych, ale to kwestia czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. baaardzo spodobał mi się blogspot, z przyjemnością dodaję do obserwowanych ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja kochana ja w tym temacie jestem tak zielona że mi trzeba by było tłumaczyć ba mało tego pokazywać po mału to przy okazji może jeszcze jakieś szkolenie zrobić haha. Przepięknie malujecie z Nati :) też tak chcę :( <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czasem się nauczysz, na pewno nie jest źle ! ;) Dzięki :)

      Usuń
  20. Bardzo mi się podoba Twój makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. delikatnie ale wyraziście:D zrób jakieś mega pawie oko karnawałowe :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Już mam napisany post, ale czeka w kolejce na publikację ;) Nie wiem, czy jest takie super, ale będzie kolorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny, w sam raz dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne oczka :)

    http://dobrapanidomu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.