='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 21 stycznia 2014

**MAKIJAŻ kosmetykami mineralnymi EARTHNICITY MINERALS krok po kroku **

Cześć dziewczyny!!!

Jak już wiecie, od jakiegoś czasu jestem szczęśliwą posiadaczką kosmetyków Earthnicity Minerals. Stwierdziłam, że najlepiej pokażę Wam te kosmetyki, dzięki makijażowi nimi wykonanym. Będzie to takie smoky eye z użyciem dwóch cieni tej firmy, reszta twarzy również tymi kosmetykami zrobiona . W rzeczywistości wygląda to trochę 'mocniej',ale świtało było dość duże i cały makijaż trochę mi się rozjaśnił ;) Zapraszam !


Zaczynam od nałożenia na twarzy podkładu mineralnego w kolorze Natural Light. Niedoskonałości zakrywam za pomocą korektora w kolorze Ivory. Następnie całość przypudrowuję pudrem Velvet HD.  Twarz konturuję bronzerem w odcieniu Tropical Shimmer. Na policzki wędruje róż w kolorze Sorbet. 
Prawie wszystkie te kosmetyki nakładałam za pomocą pędzla kabuki Earthnicity:



Usta maluję błyszczykiem essence. Teraz czas na oczy.


Na początek, jak zawsze krótki tutorial:




KROK 1.
Na powieki nakładam bazę pod cienie firmy Ingrid. Brwi podkreślam cieniem z Inglota. 


KROK 2.
Na zewnętrzną część górnej powieki nakładam cień brązowy, matowy. Rozcierając go dokładnie za pomocą jasnego beżu.


KROK 3.
Obok brązu nakładam cień mineralny w kolorze Royal (Earthnicity). Oba cienie razem rozcieram, żeby uzyskać efekt spójnej całości.


KROK 4.
Na dolnej powiece od wewnętrznej strony maluje delikatny akcent tym samym granatowym cieniem.


KROK 5.
Na dolną powiekę nakładam cień Plum ( Earthnicity). Kończę gdzieś na 3/4 długości.


KROK 6.
Linię wodną maluję granatową kredką do oczu firmy Sensique. Może być oczywiście czarna lub biała ;)


KROK 7.
Wewnętrzny kącik oka zaznczam delikatnym sypkim cieniem z Collection 2000.


KROK 8. 
Rzęsy tuszuję czarnym tuszem.


Gotowe oko  prezentuje się tak:








Jak widzicie, cienie mają świetną pigmentację. W rzeczywistości są bardziej żywe, ale zdjęcia nie oddały idealnie rzeczywistości. Są bardzo trwałe. Użyłam ich już kilka razy i trzymały się cały dzień ;)







Kosmetyki, których użyłam:



Kosmetyki mineralne Earthnicity zrobiły na mnie dobre wrażenie. Prawie cały makijaż mogę zrobić za pomocą tej małej gromadki. Zarówno dzienny jak i wieczorowy. Myślę, że jeszcze coś nimi zmaluję na blog !

Co sądzicie o tym makijażu?? Lubicie kosmetyki mineralne?

Pozdrawiam
M.

37 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż :) Co do kosmetyków mineralnych jakoś jeszcze nie miałam z nimi styczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie łączysz kolory! I jak Ci się pracuje na minerałkach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! ;) Powiem Ci, że bardzo je polubiłam , ogólnie to bardzo dobrze mi się pracuje z sypkimi kosmetykami ;)

      Usuń
    2. Ja miałam na razie do czynienia z podkładem, korektorem i różem mineralnym, ale ostatnio tyle dobrego słyszę o cieniach, że chyba sobie kilka sprawię :D

      Usuń
  3. Te kosmetyki z Earthnicity są rewelacyjne, miałam przyjemność wypróbować próbki. Tylko szkoda ze cena jest bardzo wysoka.. Makijaż cudowny i aż zazdroszczę CI takiej wprawy w malowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, masz talent :-) a kosmetyków nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci że chętnie bym je wypróbowała ;) Makijaż bardzo ładny, super roztarte granice :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dobrze zrobiony krok po kroku. efekt koncowy super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie pasuje Ci taka kolorystyka ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz;)
    Z mineralnymi kosmetykami nie miałam styczności , ale jestem nich ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie :)
    ten cień Royal tez mnie kusi, ale postawiłam na inne kolory ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiedziałam co wybrać ;) Tyle tam tego było !

      Usuń
  10. Prześliczny delikatny makijaż.Jesteś bardzo podobna do Dominki Gawędy z Blue Cafe-mówiłam już?Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już mi to mówiłaś ;) Dziękuję ;)

      Usuń
  11. Świetnie wygląda ! Fajne stepik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie Ci wyszedł, ogólnie uwielbiam czytać Twojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie podkreśla kolor twojej tęczówki :-) cieni mineralnych jeszcze nie próbowałam, ale za podkładami raczej nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  14. cudo <3 ja nigdy nie umiem zrobić tak zdjęć swojej twarzy,żeby wszystko wyglądało tak jak w rl.. zawsze na zdj wszystko wygląda gorzej.. Ty zawsze masz takie wyraźne zdjęcia oczu itd, ja tak nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Bez przesady, moje zdjęcia nie są najlepszej jakości, póki co nawet lustrzanki nie mam ;P A zdjęć muszę zrobić trzy razy tyle ile publikuję, żeby wybrać coś sensownego :PP
      Przecież Ty masz zawsze fajne i wyraźne zdjęcia !! ;)

      Usuń
    2. oka w życiu bym tak nie ujęła.. i paznokci ;p

      Usuń
  15. Ślicznie zmalowałaś oczko :) Tej firmy jednak nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cienie świetnie się prezentują, urzekło mnie to matowe wykończenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne kolorki :) Lubię takie stonowane maty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękny makijaż, bardzo mi się podoba !:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja sie polubiłam z cieniami, podkład niestety źle dobrałam;/

    P.s. masz śliczne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje oczy wyglądają wspaniale :) Posiadam korektor marki Earthnicity, ale chyba skuszę się także na cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na początku kupiłam próbki, kilka razy nałożyłam i się zakochałam :D Kupuje je ciągle, bardzo wydajne i trwałe a przy tym naturalne na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.