='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 6 stycznia 2014

**"Makijaż karnawałowy" - moja praca konkursowa **

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj taki szybki pościk. Chciałabym Wam zaprezentować makijaż, który wykonałam na konkurs, który organizuje firma Mariza. Trzeba było wykonać makijaż na temat: "makijaż karnawałowy". Postawiłam głównie na odcienie brązu, złota i mojej ukochanej czerwieni. Nie chciałam robić malunku na pół twarzy, myślę, że lepszy będzie taki 'skromniejszy' makijaż ;) Jak widzicie, nie mogło zabraknąć brokatu. A że nie chciałam go dawać na oczy, to powędrował na usta ;) 

Nie będę się tu rozpisywać i od razu pokazuję zdjęcia:






Makijaż wykonałam używając głównie nowych pigmentów, które bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły ^^ A za zrobienie zdjęć dziękuję Natalii :* ( jej blog o tu )


Dajcie znać, co o nim sądzicie:) 

Pozdrawiam
M.

34 komentarze:

  1. WoW jestem pod wrażeniem :) z przyjemnością oddaje swój głos pod zdjęciem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już głosuję, nawet podwójnie :* Pięknie wykonałaś ten makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity make up ! Bardzo mi sie podoba ta czerwien bardzo dobrze wylada w tym zestawieniu.
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy makijaz ale na karnawal takich ust byl nie ubrala ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Usta mnie olśniły, ale ja sroczka jestem i uwielbiam brokat w makijażu i na paznokciach:) A oczy trochę groźne wyszły dzięki tej kresce, aż nie pasują do Twojej delikatnej, anielskiej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pazurem, podoba mi się. Niczym rodem z Hiszpanii :) Polubione oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  7. gorgeous makeup!
    Giveaway on my blog http://dailyfashiondream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak już mówiłam i pisałam ta kreska czerwona robi swoje !! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, jaki soczysty pomarańcz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwona kreska jest rewelacyjna :))

    Kliknęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Megamegamega! Trzymam kciuki, naklikne Lubie to jak bd z laptopka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijaż! Powodzenia Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo oryginalny, życzę powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest wspaniały! Trzymam kciuki, żeby Ci się udało! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jasne że zagłosuję. Makijaż jest obłędny. Powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow really talented!
    the colours are amazing

    xx http://fabeau-trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Co za cudeńko ! Kreska ma piękny kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  18. ale pomysłowy, mmm <3
    best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie, mogę liczyć na odwiedziny od ciebie? ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny <333



    Potrzebujesz nowego designu? U mnie konkurs. Im więcej osób się zgłasza, tym więcej wygrywa . Zapraszam !!!
    http://nella-nellaaa.blogspot.com/2014/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Nadawałby się na jakiś bal maskowy. Fajnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie Ci to wyszlo, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Makijaż prosto z karnawałowego Rio! Po prostu olśniewający! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazwyczaj nie podobają mi się tak intensywne kolory w makijażu oczu... Ale to wygląda genialnie! Wspaniale! Taki wyrazisty, ale wyważony, no po prostu majstersztyk! Głos oczywiście oddany, powodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.