='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 4 stycznia 2014

**Makijaż dla brązowookich, idealny dla opadających powiek- KROK PO KROKU **

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować kolejny makijaż. Ogólnie jest delikatny, ale z mocniejszym akcentem na dolnej powiece. Dzięki takiemu podreśleniu tej części jest idealny dla osób z opadającymi powiekami, jak np. ja ;) Dzięki niebieskim akcentom, świetnie współgra z brązową tęczówką, bardzo dobrze podbija jej kolor. Nada się w sumie dla każdej z Was, no chyba, że Wasze tęczówki są w identycznym odcieniu , co cień na dolnej powiece ;) Zapraszam do tutorialu!



Na początek, jak zawsze krótki tutorial obrazkowy:




 Teraz Wam wszystko rozpiszę:


1. Jak zawsze, zaczynam od bazy pod cienie, ja używam tej z Hean. Łuk pod brwią zaznaczam białą kredką essence i rozcieram. Brwi podkreślam kredką Catrice i cieniem do brwi Inglot.




2. Teraz nakładam nad załamanie chłodny, matowy, brązowy cień z paletki Sleek Au Naturel.




3. Następnie rozcieram go za pomocą pędzelka z odrobiną beżowego cienia.




4. Poniżej uprzednio nałożonego cienia nakładam również brąz, ale w bardziej ciepłej tonacji. Od zewnętrznej części powieki, aż do środka, za tęczówkę.




5. Na środek powieki górnej nakładam beżowy cień z paletki Au Naturel. Nim tez rozcieram cienie. Na wewnętrzną część górnej powieki nanoszę jeszcze jaśniejszy beż.




6. Czas na dolną powiekę. Od zewnątrz nakładam ten sam cieplejszy, matowy cień, tylko w kąciku, wyciągając go do góry.




7. Obok tego cienia, nakładam ciemny granat z paletki Sleek Acid, na około 1/3 powieki.




8. Obok granatu nakładam jaśniejszy niebieski cień z paletki Technic Electric.




9. Po niebieskim, czas na błękitny, perłowy cień. Następnie rozcieram wszystkie cienie, za pomocą czystego pędzelka.




10. Na linię wodną nakładam białą kredkę essence.



11. Na tę białą kredkę nakładam jeden z moich niebieskich cieni. Jeśli macie wrażliwe oczy, to ten krok możecie pominąć ;)




12. Czarnym, żelowym linerem essence rysuję kreskę. Używam do tego płaskiego, ściętego pędzelka z tej firmy.




13. Rzęsy tuszuję czarnym tuszem.




I to już gotowy makijaż, poniżej macie więcej zdjęć. 














Kosmetyki, których użyłam:



Co sądzicie o tym makijażu?? 

Pozdrawiam
M.

________________________________________________


28 komentarzy:

  1. świetny, w miarę łatwy, sama często wykonuję podobny- tzn. akcent kolorystyczny tylko na dolnej powiece, a górna "nudowa" ;) Rzeczywiście ładnie pasuje do brązowych oczu- choć w sumie do brązowej tęczówki pasuje prawie każdy kolor cienia ;P
    Jeśli masz ochotę to zapraszam na moje malutkie rozdanie: http://anetine.blogspot.com/2014/01/pachnace-rozdanie-czyli-maa.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, a kreska taka idealna.
    Chciałabym umieć taka robić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, ale brakuje mi odrobiny koloru na górnej powiece, może to tylko moje subiektywne odczucie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez taki czasem robię, że stawiam akcent tylko na dolną powiekę;)
    Kreska to ci nieźle wyszła;)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę wypróbować, również mam opadającą powiekę

    OdpowiedzUsuń
  6. perfekcyjnie, równiutko, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. super make up! ten niebieski super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana swojego czasu miałam fazę na właśnie taki makijaż! Malowałam się tak kilka dni pod rząd, hihi :) Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie w nim wyglądasz! Ja jeszcze się trochę obawiam takich kolorów na powiekach, ale powoli się przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż dla mnie. Nie wiem jednak czy bym się odważyła. ty wyglądasz w nim super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie pasuje dolna powieka w kolorze niebieskim.

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię takie ombre ;) rzadko sie na takie decyduję a;e zdarza się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie, chociaż ja dodałabym jeszcze taką kreseczkę niebieską na górę nad tą czarną.

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedys bardzo często podkreślałam glownie dolna powiekę, ostatnio zapomnialam o takim czyms ;D dziekuje za przypomnienie, na pewno dzisiaj pomaluje sie w podobny sposób ;D
    bardzo ładnie się to u Ciebie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki że pokazujesz co i jak po kolei :) dla mnie to bardzo pomocne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Looks so good!!
    Have you seen my recent post COAT SEASON at lovefromsimmie.com?
    Let me know what you think doll :)

    Stay beautiful xxx

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie ;) Też tak często się maluję, bo szybko i wygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mimo żem brązowooka nie widzę się w niebieskościach

    OdpowiedzUsuń
  19. makijaż jest rewelacyjny :)
    a czy mogłabyś wykona delikatny makijaż z elementem złota ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Trochę śmiałe posunięcie jak na moje makijażowe próby... Ale czemu by nie spróbować! :-) Świetny tutorial, dziękuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny makijaż może wypróbuję bo niestety mam opadające powieki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna propozycja makijażu! Latem uwielbiałam robić sobie niebieską kreskę cieniami na dolnej powiece ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.