='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 28 stycznia 2014

** Makijaż cieniami w kremie Simply Beautiful Collection , KROK PO KROKU **

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj prezentuję Wam bardzo łatwy w wykonaniu makijaż, w którym główną rolę odgrywają cienie w kremie marki Simply Beautiful Collection ( SBC ), dostępne na stronie forever-young.pl. To jeden z pierwszych makijaży, który wykonuję za pomocą cieni w kremie. Myślę, że na blogu pojawią się jeszcze makijaże z użyciem tych cudeniek. Do wykonania makijażu oka potrzeba tylko czterech cieni, nakładam je palcem, co jest bardzo łatwe. Taki makijaż jest idealny na dzień jak i na wieczór, gdyż jest prosty i elegancki. Zapraszam !




KROK PO KROKU:



KROK 1.
Brwi podkreślam kredką Catrice i cieniem do brwi Inglot.  Tym razem pod cienie nie używam bazy, bo inaczej wszystko z powieki spłynie- przy cieniach w kremie.


KROK 2.
Na zewnętrzną część powieki nakładam śliwkowy cień ( SBC 20S ). Granice rozcieram czystym pędzlem do blendowania). Sam cień nakładam palcem.


KROK 3.
Na wewnętrzną część górnej powieki nakładam oliwkowy metaliczny cień ( SBC 28N ). 


KROK 4.
Na dolną powiekę nanoszę miedziany cień ( SBC 14N ).


KROK 5.
Na wewnętrzny kącik oka nakładam biały perłowy cień ( SBC 27S).


KROK 6.
Na linię wodną nakładam białą kredkę, a rzęsy tuszuję.


Gotowe oko:





Pomyślałam, że fajnym akcentem do tego makijażu będą czerwone usta. Użyłam pomadki Ladycode Bell.





Kosmetyki, których użyłam:


Jak widzicie, do tego makijażu potrzebne  mi były tylko te cztery cienie, a na resztę twarzy kosmetyki mineralne Earthnicity.

Co myślicie o tym makijażu?? Lubicie taki?

Pozdrawiam
M.


______________________________________________________________________

Zapraszam na poprzednie posty ! (wystarczy kliknąć na zdjęcie)






23 komentarze:

  1. Prześlicznie! Choć na dzień to dla mnie za mocny makijaż, ale na jakieś wyjście genialny ;) I te czerwone usta, piękny odcień ma ta pomadka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż kolory jak najbardziej moje podobają mi się twoje tutoriale bo mam troche podobny kształt oka co ty tylko że ja mam opadające powieki, ten miedziany sliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny makijaż :-) dla mnie idealny, bo czasem lubię na dzień wyjść w takim mocniejszym wydaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Na uczelnię wolę delikatniejsze ale ja kawkę z przyjaciółkami świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż w moich gustach. Dobra robota! Bardzo podoba mi się efekt rozświetlania w kącikach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarujesz tymi makijażami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny makijaż a kolor szminki cudowny ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż w kolorach, które lubię.:D Na pewno spróbuję go odtworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great tutorial and look, I really love it! I did a smiliar one on my blog today, just a bit less shimmery, haha.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne, delikatne oczko! Podoba mi się :) Masz przepiękne brwi <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię cieni w kremie, kompletnie nie pasuje mi ta konsystencja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny makijaż. Odważne usta, podobają mi się bardzo, ale jakie Ty masz cudne oczy i ta tęczówka *.* WOW !

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny makijaż, podoba mi się:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny efekt lecz ja chyba nigdy nie przekonam się do używania cieni mimo, że tak bardzo mi się podobają :)
    veneaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się.. usta mocno podkreślone, makijaż oczu delikatny nie przesadzony. Idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale soczyście czerwone usteczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej, jak pięknie <3 ślicznie wygladasz w czerwonych usatch :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny makijaż ! a cienie kusza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.