='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 31 stycznia 2014

**LADYCODE by Bell, Highlighter GLOW SKIN powder - moja opinia **

Cześć dziewczyny!!!

Jakiś czas temu zakupiłam puder rozświetlający z Bell. Dostałam go w dobrze Wam znanej Biedronce ;) Był tani, więc z ciekawości go wzięłam. Jeśli jesteście ciekawe, jak się spisuje, to czytajcie dalej !


Informacje ogólne:

  • firma: LADYCODE by Bell
  • nazwa: Highlighter GLOW SKIN powder
  • cena: ok. 10 zł
  • masa: 11 g
  • dostępność: sklepy Biedronka
Rozświetlacz dostajemy w takim oto pudełku:





Opakowanie:
Takie jak w zwykłych pudrach prasowanych. Nie jest tandetne, bardzo dobrze się spisuje.


Kolor:
Puder jest jasny, ale to plus. Nałożony na odpowiednie miejsca twarzy świetnie rozświetla. Jest satynowy.


Aplikacja:
Ja nakładam go zwykłym pędzelkiem do różu czy bronzera. Nakładam go na szczyty kości policzkowych, nad brwi i na nos, ale nie na czubek lecz wyżej ;)


Trwałość:
Ku mojemu zdziwieniu puder trzyma się na swoim miejscu cały dzień. Nie ściera się.


Moja opina:
Bardzo dobry produkt, który spisuje się świetnie w codziennym makijażu ! Polecam go wszystkim osobom, które nie chcą wydawać dużo pieniędzy na drogie rozświetlacze. Pamiętajcie, żeby nie nakładać go na całą twarz, bo będzie to wyglądać niekorzystnie ;)



Czy macie ten puder rozświetlający?? Co o nim myślicie?

Pozdrawiam
M.

33 komentarze:

  1. na skórze daje bardzo fajny efekt z tego co widzę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam go a widziałam w Biedronce i nie skusiłam się. Szkoda bo widzę, że faktycznie rozświetla.

    OdpowiedzUsuń
  3. czegos takiego wlasnie szukam ! zastanawialam sie nad rozswietlaczem w duzo drozszej cenie dlatego wciaz go nie mam. Ale teraz juz wiem ze jest tansze rozwiazanie.
    Napewno sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie prezentuje się na skórze. Chyba wybiorę się do Biedronki po ten rozświetlacz ;) Daje bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie na razie rozświetlacze się nie sprawdzają, błyszczę i bez tego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go, ale jeszcze nic o nim nie myślę, bo go nawet nie odpakowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jako osoba całkowicie uzależniona od rozświetlaczy czytając tę recenzję całkiem przepadłam, po prostu muszę go mieć! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo, efekt na skórze mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie się nad nim zastanawiałam, szukam taniego rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiłaś mnie :)
    Czy ten puder jest błyszczący? Napisałaś, że satynowy, ale nadaje błysk, czy tylko blask? Ciekawi mnie, czy nadałby się też do rozświetlenia czoła, brody ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma w sobie miliony takich malutkich drobinek, które rozświetlają, jest ich bardzo dużo, ale nie jest to efekt perłowego czy brokatowego rozświetlenia. Taki naturalny nabłyszczacz ;) Na czoło i brodę też się nada, na kości policzkowe nakładam go więcej, zależy od upodobać ;)

      Usuń
    2. No to teraz jeszcze bardziej ciekawi mnie ten produkt :) Rozejrzę się za nim przy najbliższej wizycie w Biedronce :)
      Dzięki :)

      Usuń
    3. Cieszę się, że pomogłam ;) Za taką cenę warto wypróbować ;) U mnie się świetnie spisuje !

      Usuń
  11. nie używam rozświetlaczy, nawet nie wiem jak hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda ciekawie, ale jak znam siebie używałabym go sporadycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, ze mi go wtedy nie kupiłaś jak byłaś w sklepie, ale nic się nie stało-sama pójdę i kupię, bo normalnie kusisz nim! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj na pewno poszukam go w biedrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. każdy kto używał produktów bell z biedronki jest bardzo zadowolony. Moja znajoma kupowała tam od wielu miesięcy bazę pod makijaż z bell. Później ją wycofali z biedry i szukała w sklepach firmowych, Znalazła ale podobno nie było to to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mam ale podobno jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wygląda,chyba się na niego skusze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Following back dear :)

    NEW POST...

    http://www.gagcloud.com/2014/02/sweater-from-persunmall.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Szukalam takiego produktu, na pewno znajdzie się w biedornkowym wózku przy najbliższej okazji ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiedziałam go w Biedronce ... a pewnie by sie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawiłaś mnie. Muszę go poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kupiłam kilka dni temu bo szukałam czegoś podobnego do Mary Lou z The Balm :) i też jestem zadowolona super jest

    OdpowiedzUsuń
  23. widziałam jego zdjęcia na buzi i jest nieziemski :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.