='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 12 stycznia 2014

**INGLOT Crazy Nails , LOVELY Snow Dust, SENSIQUE Trendy Nails **

Cześć dziewczyny!!!

Chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować taką oto, myślę, że ciekawą kompozycję na paznokciach. Użyłam w tym celu lakierów z Inglota, Sensique i Lovely.



Zacznę od krótkiej recenzji lakieru firmy Inglot:


INGLOT 
Nail Enamel
Crazy Nails




Informacje ogólne:
  • firma: Inglot
  • nazwa: INGLOT Crazy Nails nr 217
  • pojemność: 15 ml
  • cena: 28 zł
  • dostępność: Sklepy Inglot, drogerie Damiani


Moja opinia:
Bardzo podoba mi się efekt, jaki tworzy ten lakier. Ma piękny, głęboki , czarny kolor, więc można go łączyć z wieloma innymi kolorami. Utrzymuje się również bardzo długo !



 LOVELY
 Snow Dust


Informacje ogólne:
  • firma: Lovely
  • nazwa: Snow Dust
  • pojemność: 8 ml
  • cena: ok. 8 zł
  • dostępność: Rossmann
Moja opinia: 
Jak już wiecie, ma srebrny z tej kolekcji, oba mi się podobają. Ma piękne wykończenie, idealne na zimę ! Trwałość również bardzo dobra.


SENSIQUE
Strong&Trendy Nails


Nie będę nic o nim pisać, bo już robiłam recenzję, znajdziecie ją TUTAJ.

Poniżej cały zestaw lakierów potrzebnych do takiego manicure:














Co sądzicie o takim połączeniu?? Miałyście już te lakiery?

Pozdrawiam
M.

________________________________________




27 komentarzy:

  1. Oj, jakoś nie przepadam za pękaczami ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglada ja nie probowalam takich lakierow. za to sama firme inglot uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie Lubie pekajacych lakierów.. ogólnie lakiery inglota SA mega, wczoraj kupilam ten z lovely tylko inny kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądają :) Ale piaskowiec śliczny uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem zbyt przekonana do lakierów pękających ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdobienie ciekawe ;) ale ja również nie przepadam za pękającymi lakierami

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie bardzo oryginalne ;)
    Kiedyś pękacze mi się podobały, ostatnio długo już nie miałam ich w swoich zbiorach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Złoty snow dust prezentuje się obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą Twoją krówkę;)
    Nie przepadam za pękaczami, ale ten czarny na białym prezentuje się mega;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się te pękające przestały podobać, ale cała reszta jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pazurki wyszły niczym łaciata krówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię pękaczy, ale twoje połączenie mi się spodobało

    OdpowiedzUsuń
  13. Do mnie jakoś nie przemawiają takie zdobienia :(

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie dobrałaś kolorki :) Sammydress właśnie nawiązałam z nimi współprace :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie to skomponowałaś razem, dało super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny, szczególnie podoba mi się złoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakoś nie przepadam za pękającymi lakierami ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, it's so gorgeous! Such a beautiful crackle nail polish from Inglot, I love the brand. :) Thanks so much for visiting and following my bog, it means alot to me! I'm now following you too in GFC. :) I can't wait to read more posts from you, I'm excited! <3

    Take care always, love Christine ~ xo
    Chriissydollxo Blog | BlogLovin'

    OdpowiedzUsuń
  19. Looks amazing, I tried something similar a few months ago!

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczny zdobienie! Ten złoty piasek mam i kocham!

    OdpowiedzUsuń
  21. to złoto od Lovely jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękne pazurki,ja też jestem lakieromaniaczką.Miałam kupić ten z Lovely ale jakoś mi umknął ;-(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.