='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 17 stycznia 2014

**HIMALAYA herbal Pianka do Mycia Twarzy z Miodlą Indyjską - Neem **

Cześć dziewczyny!!!

Po długim testowaniu tego produktu przygotowałam dla Was jego recenzję. Jest to pianka do mycia twarzy firmy Himalaya. Zapraszam do przeczytania mojej opinii !




Informacje ogólne:
  • firma: HIMALAYA HERBALS
  • nazwa: HIMALAYA herbal Pianka do Mycia Twarzy z Miodlą Indyjską - Neem
  • pojemność: 150 ml
  • cena: ok. 17 zł
  • dostępność: np. etnobazar.pl



Co o niej mówi producent??
Delikatna, niezawierająca mydła pianka do codziennej pielęgnacji twarzy myje i odświeża Twoją skórę, nie powodując jej przesuszenia. Pozostawia skórę czystą, miękką i elastyczną. Łagodna i delikatna pianka rozsmarowuje się równomiernie na skórze twarzy i głęboko ją oczyszcza, usuwając zanieczyszczenia i nadmiar wydzielanego sebum. W przeciwieństwie do mydła nie wysusza skóry i nie powoduje nieprzyjemnego wrażenia ściągnięcia.
Neem (miodla indyjska) i kurkuma znane ze swych właściwości antybakteryjnych przeciwdziałają trądzikowi i tworzeniu się wyprysków.




Moja opinia:
Muszę Wam powiedzieć, że jest to dość nietypowy jak dla mnie produkt do mycia twarzy. Pierwszy raz mam styczność z taką pianką, bo zawsze używałam żeli do mycia twarzy. Ku mojemu zdziwieniu, ten produkt jest idealny dla mojej twarzy. Po wciśnięciu pompki z opakowania otrzymujemy całkiem dużo pianki, która przyjemnie oczyszcza twarz. Ma delikatny zapach, nie podrażnia skóry. Łagodzi wszystkie wrażliwe miejsca na twarzy, a rano nadaje mojej twarzy świeżości. Najlepsza w tej piance jest jej wydajność. Jedna pompka= jedno umycie twarzy, a przecież jedna pompka to bardzo malutkie zużycie produktu. Za taką cenę mamy świetny produkt do mycia twarzy, a wystarczy na bardzo długo. Nie zawiera mydła, więc nie ma po niej nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia twarzy. Nie miałam wcześniej produktów firmy Himalaya, ale po używaniu tej pianki jestem bardzo skuszona pozostałymi. Polecam osobom z wrażliwą i trądzikową cerą, bo ta pianka pięknie takową łagodzi !





Mam nadzieję, że moja opinia nieco przybliżyła Wam działanie tej pianki ;) Dziękuję za możliwość przetestowania tego produktu sklepowi etnobazar.pl:



Pianka do Mycia Twarzy z Miodlą Indyjską - Neem (150ml)

Co sądzicie o tym produkcie?? Używacie pianek do mycia twarzy?

Pozdrawiam
M.
________________________________________________________________________

16 komentarzy:

  1. patrzylam dzis w aptece na kremy z himalay'i ciekawe jakie one maja dzialanie ;D pianki niestety tam nie widzialam a szkoda ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nie miałam żadnej pianki, muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że ja zawsze używałam żelu do mycia twarzy i pianka wydawał mi się czymś zupełnie abstrakcyjnym, dopóki nie dostałam takowej w prezencie :) i się okazało, że to całkiem fajne produkty :)
    Tej twojej jeszcze nie widziałam, ale może kiedyś mi się nasunie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to druga recenzja odnośnie tego kosmetyku jaką czytam i druga pozytywna :) kiedyś na nią się skusze

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakoś nie miam szczęścia do pianek. Każda jaką miałam mi wysuszała i podrażniała skórę :C

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio ogromnie polubiłam pianki do mycia twarzy. Szczególnie upodobałam sobie piankę Decubal, a teraz używam Alverde i też jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie wczoraj dodalam wpis na swoim blogu o peelingu himalaya z miodli indyjskiej :) a tej pianki nie widziałam u siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią bym ją wypróbowała, bo po tej recenzji zachęciłaś do kupna;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt, jeszcze pianką nie myłam twarzy. Chyba długo musiałabym się przyzwyczajać do tej konsystensji, bo cały czas używam żeli i to raczej nie pieniących się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam ceny trądzikowej, ale i tak czuję się zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z pianką do mycia twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie używałam takich pianek, ale czytałam wiele pozytywnych opinii - zwłaszcza na temat wydajności. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Que buena pinta tiene este producto. Tendre que probarlo. Un beso

    tengo nuevo post

    http://todreamtheimpossiblemnoeliaco.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam produkty Himalaya,są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. dość ciekawa ;D
    kusi mnie , może ją kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam zel do mycia twarzy z tej firmy i jestem z niego zadowolona. i chyba nawet mam probke tej pianki ale jeszcze nie uzywalam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.