='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 18 stycznia 2014

**"GRUDNIOWE INSPIRACJE" Makijaż konkursowy **

Cześć dziewczyny!!!

Ostatnio spodobało mi się branie udziału w konkursach makijażowych, jest to dla mnie okazja na 'pobawienie' się kosmetykami. Niedawno wzięłam udział w konkursie organizowanym przez bluebrush87.blogspot.com i esm-beauty.blogspot.com ;) Tematem były 'grudniowe inspiracje', jako że nie chciałam robić malunku na pół twarzy, wybrałam makijaż, który można zrobić i na co dzień ( jak kto woli ;P ). Zainspirowałam się oczywiście pięknym niebieskim niebem, jakie było często widoczne w grudniu oraz porannym szronem, który również się pojawiał. Wyszło takie coś, jak widzicie poniżej. Ja tak odczytałam ten temat i jestem pod wrażeniem prac innych dziewczyn, bo każdy makijaż ma swoją ciekawą interpretację ;)







Moje tęczówki wyglądają bardzo dziwnie w takim świetle, ale co zrobić ;) Kreskę wykonałam uzywając Duraline i białego perłowego cienia. Reszta to główna zasługa moich nowych pigmentów, które jak na razie sprawują się rewelacyjnie :)

Co sądzicie o tym makijażu?? Też lubicie czasami poeksperymentować?

Pozdrawiam
M.

27 komentarzy:

  1. Ładnie, takie zimowe spojrzenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż ;) Od razu pomyślałam jak DesperateCry - Królowa Śniegu :D
    Fajne są takie konkursy - kreatywny i rozwojowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca ! Szkoda, że nie ma takiej pogody za oknem, tylko szarówka taka albo mgła i zdjęć nie moge robić wrrrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się;) Śliczny CI wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż określiłabym na bardzo... śnieżny i mroźny :) Koncepcja jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten Twój grudzień! Trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też brałam udział :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze skojarzenie pani zima :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te pigmenty wygladaja swuetnie takie intensywny kolory

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki piękny makijaż <3 w życiu bym takiego nie umiała zrobić !

    galaxyberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ci zazdroszczę talentu!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne :)) Bardzo mi się podoba :)
    http://mieszadelkomoje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Your eyes look absolutely amazing!
    Have you heard about L'Oreal's Mega Volume Miss Manga mascara?
    Check it out at lovefromsimmie.com - its lovely :)

    Stay pretty! xxx

    OdpowiedzUsuń
  14. te niebieskości są nieziemskie :) śliczny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny makijaż,masz śliczne oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny i wyglądasz cudnie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny makijaż, niczym pani zima ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł, bardzo mi się podoba zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nieziemskie oczy! Te białe kreski i rzęsy... Pierwszy raz widzę taką kombinację, i podoba mi się niezmiernie. gratuluję inwencji! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.