='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 27 stycznia 2014

**EARTHNICITY Puder mineralny VELVET HD - moja opinia **

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj czas na kilka słów o jednym z najlepszych , właściwie najlepszym pudrze sypkim oraz mineralnym, o ciekawej nazwie Velvet HD. Co o nim sądzę, czytajcie dalej :)


Informacje ogólne:
  • firma: Earthnicity kosmetyki mineralne
  • nazwa:  VELVET HD FINISHING POWDER, PUDER MATUJĄCY
  • masa: 4,5 g
  • cena: ok. 89 zł
  • dostępność: earthnicity.pl

Opis producenta:
Puder utrwalająco-matujący Velvet HD Earthnicity sprawia, że skóra staje się miękka, gładka i aksamitna w dotyku.
Jest on wielozadaniowy: podkreśli koloryt skóry, zmniejszy widoczność zmarszczek i rozjaśni cerę. Doskonale matuje – pochłania nadmiar sebum, nie dopuszczając do nieestetycznego błyszczenia twarzy przez wiele godzin. Nałożony na twarz nie daje afektu świecenia się(nie ma drobinek brokatu)-dodaje jedynie lekkiego, subtelnego blasku.
Ten specjalistyczny puder sprawdzi się w codziennym użytku, jak i na większe okazje w błysku fleszy - gdzie innowacyjna formuła optycznie skoryguje strukturę skóry.
Komponuje się zarówno podkładami sypkimi jak i tradycyjnymi podkładami w płynie.
Puder jest zapakowany w 30 ml słoiczek z sitkiem i zawiera około 4.5g produktu.



Opakowanie:
Jak już pisałam o podkładzie, opakowanie prezentuje się bardzo elegancko i profesjonalnie. Nie jest w żadnym wypadku tandetne. Łatwo wydobyć produkt ze środka, nie ma z tym problemów. 


Kolor:
Puder ma biały kolor, ale nie jest nieprzezroczysty, więc tylko delikatnie rozjaśni twarz. 


Aplikacja:
Nie ma z nią problemów, wystarczy pędzel kabuki i po kłopocie. Przypudrowuję nim głównie strefę 'T'.


Wydajność:
Zdecydowanie produkt posłuży na dłuższy czas. Ma jedwabną konsystencję, jest bardzo drobno zmielony, więc niewielka ilość wystarcza na pokrycie całej twarzy.




Tak wygląda na  ręce:



A na podkładzie tak:


Moja opinia:
Puder jest według mnie rewelacyjny. Mam cerę tłustą, która po paru godzinach lubi się świecić. Ten puder nie tylko wygładzi optycznie skórę, ale również zapewnia matowe wykończenie makijażu. Dużym plusem jest to, że nie zawiera żadnych ulepszaczy w składzie, a sam w sobie nie ma perłowych drobinek. Jest idealny na co dzień, wygląda na twarzy naprawdę naturalnie i ładnie. Bardzo polecam Wam ten puder, bo jest najlepszy jaki miałam ;)

Dzięki mojemu udziałowi w akcji Naturalne Testowanie odkryłam kolejne świetne kosmetyki, tak więc na blogu będą się pojawiać ich kolejne recenzje ! Zapraszam na stronę earthnicity.pl ! Pamiętajcie, że cały czas mam dla Was rabat, więc warto skorzystać ^^


Lubicie takie pudry?? Miałyście już ten?

Pozdrawiam
M.



16 komentarzy:

  1. no wydaje się fajny,szkoda,że tyle kosztuje;p

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam go ;) moje odkrycie roku ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. coraz wiecej pozytywnych opinii o tych kosmetykach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt HD? Sama bym chętnie sięgnęła po taki puder - kosmetyki mineralne doprowadziły moją cerę do porządku jeszcze w 2013 roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Mało kto zdaje sobie z tego sprawę, ale minerały (szczególnie z takim składem jak te z Earthnicity) to lekarstwa dla cery. Nie dość, że poprzez ich używanie unikamy nakładania na twarz kosmetyków, które nie pozwalają skórze oddychać to jeszcze mają szereg właściwości antybakteryjnych czy łagodzących. Mi też wyraźnie pomogły i już będę się ich trzymać.

      Usuń
  5. ja mam z marizy puder ;D za ok 15 zł i jest meeega ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ;) Ale z doświadczenia wiem,że te produkty są mega wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że to może być coś dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. I really like transparent powder!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam jego próbkę i byl super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nałożony na podklad nie tylko redukuje błyszczenie twarzy i rozjaśnia cerę, ale także utrwala makijaż. Dzięki temu makijaż nie wymaga poprawek przez cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz świąteczny okres i myślę, że ten puder po pierwsze jest świetnym dopełnieniem makijazu, ale też może byc pomysłem na super prezent bo jego formuła umożliwia stosowania zarówno przy kosmetykach tradycyjnych jak i mineralnych. Ja go mam i teraz zakupilam go dla swojej siostry pod choinkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.