='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 19 stycznia 2014

** "Czerń i biel", czyli makijaż na ambasadorkę marki Pierre Rene **

Cześć dziewczyny!!!

Jak już pewnie każdy wie, firma Pierre Rene po raz kolejny ogłosiła konkurs na ambasadorkę ich marki. Trzeba było wysłać zgłoszenia, a w nich m. in. makijaż na temat "CZERŃ I BIEL". Chciałam spróbować swych sił i zrobiłam taką oto wariację. Przypomina mi to łabędzia, ale efekt nie był zamierzony ;) To taka moja interpretacja. Widziałam makijaże innych dziewczyn i jestem pod wrażeniem ! Mimo, że moje szanse są marne, to i tak chciałam zrobić taki makijaż ( każda wymówka jest dobra, żeby pobawić się trochę ;) ).
Zapraszam do oglądania zdjęć!









 Co sądzicie o tej mojej mini wariacji??

Pozdrawiam
M.

31 komentarzy:

  1. Super!! Robi wrażenie :) Powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega :D ale na miasto lepiej tak nie wychodź :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ;) Może tak do szkoły się wybiorę ^^ :P

      Usuń
  3. Troche jak z gwiezdnych wojen -robi wrazenie !
    Widzialam zdjecia jednaj dziewczyny ktra tez wyslala swoje zgloswenia ale Twoja raca wygloda o wiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ;)
    ja to już całkiem bez szans jestem, ale także wysłałam zgłoszenie ;))
    klasyczny biało - czarny makijaż wysłałam, bez wariactwa ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzaj ! ;P Też chciałam zrobić coś "normalnego", ale wyszło takie coś :PP

      Usuń
  5. Fajny pomysł na makijaż:) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się skojarzyło z czarnym łabędziem. Piękna praca. Ja też wysłałąm zgłoszenie. Postawiłam na makijaż użytkowy, całkiem inaczej niż zwykle to robię ;) Niestety moje zdjęcia nie powalają na kolana, taka szarówka teraz na dworze od rano do wieczora, że utrudnia mi to niestety jakieś działania względem makijazy na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. ej, idź tak do szkoły po feriach :D haha. trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia, zasługujesz na wygraną! Świetnie, że zrobiłaś coś tak oryginalnego, zero nudy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz jak Natalie Portman w "Czarnym Łabędziu".

    OdpowiedzUsuń
  10. zdolniacha<3 masz duże szanse powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie też skojarzył się z łabędziem :D
    świetny !

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny :) Myślę, że zabłyśniesz pomysłem! Powodzenia, mam nadzieję, że wygrasz:)
    treepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super :) mam nadzieję że się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najpiękniejszy jaki u Ciebie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda bardzo efektownie! powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Different ! but looks good tho.
    Good work.

    x Lori
    http://fabeau-trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Spektakularny :) Mogłabyś robić za charakteryzatorkę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uuuu, drapieżny i zarazem kosmiczny makijaż. Świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. No jestem pełna podziwu ;) A jak wyniki??


    http://zycietoodwaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do finałowej 32 się nie dostałam .. No ale trudno ..

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.