='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 23 stycznia 2014

**Born Pretty Store - Miedziane ćwieki na paznokcie **

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj chcę Wam pokazać ciekawe zdobienie paznokci, do którego wykorzystałam lakier Miss X i ćwieki/cyrkonie ze sklepu Born Pretty Store . Myślę, że taka wersja manicure będzie się ładnie prezentowała w okresie karnawału, a szczególnie na studniówki. Więcej informacji o tych ćwiekach i jak je nakładać znajdziecie poniżej ! !


Informacje ogólne o tych ćwiekach:

  • nazwa: 1 torebka 2 mm ćwieków
  • kształt: owalne, ścinane 
  • kolor: miedziano- złote
  • rozmiar: 2 mm
  • zastosowanie: do paznokci, na obudowę telefonu, ubrania itd.
  • dostępność: sklep Born Pretty Store ( o TUTAJ )





Jak nakładać?
Nakładanie jest łatwe, ale czasochłonne. Na paznokciu umieszczacie małą kropelkę bezbarwnego lakieru/ utwardzacza ( wykałaczką lub sondą ). Następnie za pomocą pęsety nakładacie ćwiek . Po paru minutach całość malujecie lakierem top coatem . 















Za pomoc w zrobieniu tych zdjęć dziękuję Natalii :* ( jej blog o TU ) Pomogła mi też w nakładaniu tych ćwieków, bo ja sama straciłabym przy tym cierpliwość :) Pod ćwieki użyłam lakieru Miss X nr 15- który jest świetny ! ( recenzję lakieru znajdziecie TUTAJ )

Moja opinia:
Uważam, że te ćwieki wyglądają bardzo ciekawie na paznokciach, trzymają się solidnie. Są idealne na większe okazje, np. studniówka, bal, itp. Sklep bornprettystore.com ma w swojej ofercie różne kolory, więc każdy znajdzie jakiś dal siebie ( oferta tego sklepu jest szeroka, więc takich ćwieków szukajcie w zakładce 'nail art'. )

Jeśli i Wam się podobają takie myślę, że modne i interesujące ozdoby, to zapraszam do tego sklepu , pamiętajcie, że mam dla Was kod rabatowy !!:


Co sądzicie o tym zdobieniu??

Pozdrawiam
M.


24 komentarze:

  1. dużo fajnych zdjęć! fajne ułożenie ćwieków ;) świetnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile zdjęć :) Aż fajnie popatrzeć, ja nie mam cierpliwości do takich drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Podoba mi się połączenie kolorystyczne ćwieków i lakieru :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie się prezentują na tej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pazurki,a długo trzymają Ci się te ćwieki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co mam je na paznokciach 3 dzień i wszystkie się trzymają ;)

      Usuń
  7. Wygląda efektownie :-) ja nie miałabym cierpliwości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wieki prezentują sie świetnie ;)
    przepiękna czerwień na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglada fajnie. Ale ile czasu to robilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maks. 1 h ;) ale czas szybko zleciał, bo z siostrą sobie porozmawiałam, jak mi pomagała ;)

      Usuń
  10. mega, na białych paznokciach teżz może ładnie wyglądac,albo na czarnych ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie się to wszystko komponuję a i zazdroszczę siostry w pomocnych zdobieniach i zdjęciach :) Musze przyznać, że masz bardzo piękną i długą płytkę paznokcia a raczej jej łożysko :) Skoro tak też spodobały się Wam zdobienia paznokci to zapraszam do Nas na Walentynkowy konkurs blogowy :) Liczy się dobra zabawa a będzie mi miło jeśli obie weźmiecie w nim udział :)

    OdpowiedzUsuń
  12. i like this nailart.
    good job.

    x Lori
    http://fabeau-trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.